Nostalgisk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Corrona all the way baby Eventuelt heineken som også er bra corrona er veldig deilig på en varm midt-sommerdag............mmmmmmmmm;p heineken og bud er alltid en sikker vinner hos meg;) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 På vinteren er det best med mørkt og sterkt øl synes jeg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 En liten info til alle som liker øl: Nå har Rema (av alle) tatt inn de tsjekkiske lagerølene Gambrinus og Bernard i sortimentet. Og det i glassflasker (0,5). Et hyggelig alternativ, og kvalitetsmessig mange hakk over det meste "utenlandske" pilsnerølet man får kjøpt.(skriver utenlandske i anførselstegn da det meste er produsert på lisens av Ringnes eller Ringnes, eller til nød av det lille bryggeriet Ringnes) Prisen er heller ikke avskrekkende! Sjekk ut! (eller skulle jeg ha skrevet "Tsjekk ut!"?) Selv har jeg alltid likt Gambrinus. Gledelig nyhet. Men jeg har også sett Urquell på boks (4pack). Gode pilsnerøl til priser som kan konkurrere med Carlsberg og Heineken. Har smakt Bernard og Urguell (ikke på boks), men Gambrinus har jeg til gode å smake. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) ED Dahls Heineken Miller Carlsberg Bernhard Grolsh fra sølvfarga boks Endret 30. november 2008 av weebl Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Guinness, mmmm Corona er også digg Edit. Glemte Bud! Endret 1. desember 2008 av ac_ Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Corrona all the way baby Eventuelt heineken som også er bra corrona er veldig deilig på en varm midt-sommerdag............mmmmmmmmm;p heineken og bud er alltid en sikker vinner hos meg;) ja, jeg drikker såpass lite at når jeg først skal drikke så ska ldet være kvalitetsøl ikke pissvann som tuborg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Har smakt en del typer øl de siste ukene, og nåværende favoritter er: Norlandspils og Murphys. Smakte forresten weiß beer i helga. Husker ikke navnet, men den var veldig god. Edit: Kom på det nå, Erdinger var navnet. Endret 1. desember 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Guinness, mmmmCorona er også digg Guinness og Corona er jo som natt og dag, så forskjellige atte^^ Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sant så sant, Corona om sommern og Guinness vinterstid. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Corrona all the way baby Eventuelt heineken som også er bra corrona er veldig deilig på en varm midt-sommerdag............mmmmmmmmm;p heineken og bud er alltid en sikker vinner hos meg;) ja, jeg drikker såpass lite at når jeg først skal drikke så ska ldet være kvalitetsøl ikke pissvann som tuborg kjøpte engang tuborg på flaske en sommer, etter dette har jeg styrt unna tuborg. ølet smakte akkurat som om det skulle ha ligget rustne spikere og nagler i bunn av flaskene. hele six-pack'en smakte likedann. mulig jeg bare var veldig uheldig,men dette har gjort at jeg aldri skal kjøpe tuborg mer. tuborg KAN gå til nøds,men da skal jeg ha tuborg på boks. Endret 1. desember 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Grans sitt "Bare" øl på boks er det verste jeg har smakt. Rustne spiker* og neseblod. *Som SLIguy sa så fint. Endret 1. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har smakt en del typer øl de siste ukene, og nåværende favoritter er:Norlandspils og Murphys. Smakte forresten weiß beer i helga. Husker ikke navnet, men den var veldig god. Edit: Kom på det nå, Erdinger var navnet. Erdinger er kjempegodt, og er glatt en av mine topp 10! Har smakt en del hveteøl, men de fleste er alt for søt, mens erdninger er fantastisk! Anbefales! Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 kjøpte engang tuborg på flaske en sommer, etter dette har jeg styrt unna tuborg. ølet smakte akkurat som om det skulle ha ligget rustne spikere og nagler i bunn av flaskene. hele six-pack'en smakte likedann. mulig jeg bare var veldig uheldig,men dette har gjort at jeg aldri skal kjøpe tuborg mer. tuborg KAN gå til nøds,men da skal jeg ha tuborg på boks. Ja, jeg og to kamerater spleisa på en sixpack tuborg, jeg klarte ikke å drikke en halv flaske engang, smakte helt jævli Kameratene mine drakk vel en flaske vær eller noe, resten kasta vi, første og siste gangen jeg kjøper tuborg ihvertfall Innlegg nr. 100 btw Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Erdinger er kjempegodt, og er glatt en av mine topp 10! Har smakt en del hveteøl, men de fleste er alt for søt, mens erdninger er fantastisk! Anbefales! Jeg kan på det varmeste anbefale å prøve de andre typene Erdinger, picantus og dunkel. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, jeg og to kamerater spleisa på en sixpack tuborg, jeg klarte ikke å drikke en halv flaske engang, smakte helt jævli Kameratene mine drakk vel en flaske vær eller noe, resten kasta vi, første og siste gangen jeg kjøper tuborg ihvertfall Høres egentlig mer ut som om dere ikke liker smaken av øl. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Tuborg smaker strengt talt ikke øl. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tuborg smaker strengt talt ikke øl. ^^ Det gjør vel strengt talt det Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Med et åpent sinn, smaker kald Tuborg helt ok. Jeg er ikke så glad i nordisk-øl. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Tuborg smaker strengt talt ikke øl. ^^ Det gjør vel strengt talt det Det smaker mer vann enn det smaker øl. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Men når jeg sier underdogen Grans Preminum smaker bedre, blir jeg høvlet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå