Vidar Pedersen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kommer det anbefaling av poløl også? Ja, den kommer i morgen. Vil smake de to siste i kveld før jeg publiserer Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Så er det forslag på noen forskjellige juleøl fra polet http://godtdrikke.net/juleol-fra-vinmonopolet-2/ Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Hansa Borg kjøper seg inn i Nøgne Ø - E24 Hansa Borg Bryggerier kjøper 54,5 prosent av aksjene. Det skriver Hansa Borg Bryggerier i en pressemelding. - Når vi nå kommer inn på eiersiden, skal ikke gründerånden bare bestå, men videreutvikles. Vi skal sørge for at selskapet får vokse videre på sine egne premisser, sier administrerende direktør Lars A. Midtgaard i Hansa Borg i en kommentar. Begge forblir aksjonærer i selskapet når Hansa Borg kommer inn på eiersiden. De skal også fortsette i sine stillinger i Nøgne Ø, opplyser selskapet. Får håpe Hansa Borg ikke blander seg for mye inn i driften, og at Nøgne Ø beholder sitt særpreg i fremtiden. Det blir i allefall spennende å se... Endret 27. november 2013 av Solaris 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) . Endret 29. november 2013 av kmatis Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fy *****. Heldigvis er poenget med mikrobryggerier at det finnes mange av dem. Mange. At ett bryggeri forsvinner har ikke så mye å si i forhold til utvalget. Allikevel synd de ikke ville fortsette driften på egne ben. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Så er det forslag på noen forskjellige juleøl fra polet http://godtdrikke.net/juleol-fra-vinmonopolet-2/ Jeg synes det var veldig leit at Mack sin Juleporter aldri nådde distribusjon. Polet hadde den jo inne på listene sine, men selve ølet kom aldri og plutselig forsvant den like lydløst ut som den hadde kommet inn. Lurer på hva som skjedde der? Det hørtes jo ut som en gylden mulighet for Mack til å "bedre ryktet sitt" utover i landet med denne porteren. Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg synes det var veldig leit at Mack sin Juleporter aldri nådde distribusjon. Polet hadde den jo inne på listene sine, men selve ølet kom aldri og plutselig forsvant den like lydløst ut som den hadde kommet inn. Lurer på hva som skjedde der? Det hørtes jo ut som en gylden mulighet for Mack til å "bedre ryktet sitt" utover i landet med denne porteren. Jeg drakk opp de tre jeg hadde og plutselig var det ingen igjen. Jeg vet ikke hvorfor den forsvant så hurtig. Men, den var virkelig den store førjulsopplevelsen. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Årets første fra pol. 4/5 Endret 30. november 2013 av Panerai 1 Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Jeg skrev litt om øl-gløgg i gårdagens blogg- http://godtdrikke.net/oldrikkerens-glogg/ Endret 5. desember 2013 av Vidar Pedersen Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Noe galt i linken. Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Noe galt i linken. Så skulle den være i orden. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Så kommer Godt Drikke sine anbefalinger om butikkenes juleøl 2013. Vil være glad for respons og andre juleøl som skulle vært med på lista. http://godtdrikke.net/butikkenes-juleol/ Liker at du omtaler de "mindre gode" øltypene utfyllende om hva de faktisk smaker. Synes mange anmeldere har en tendens til å slakte de produktene som åpenbart ikke er ment for interesserte ganer så hardt at det nærmest virker som om de har drukket sitt eget spy. Forøvrig blir det i år som i fjor et par kasser Aass juleøl for mitt vedkommende. Har dog ikke prøvd de tre typene de har på polet i år, vanlig, premium og "julenisjeøl". Premium tror jeg at jeg står over siden jeg ikke er så fan av øl over 8%. Endret 6. desember 2013 av Feh 1 Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Liker at du omtaler de "mindre gode" øltypene utfyllende om hva de faktisk smaker. Synes mange anmeldere har en tendens til å slakte de produktene som åpenbart ikke er ment for interesserte ganer så hardt at det nærmest virker som om de har drukket sitt eget spy. Forøvrig blir det i år som i fjor et par kasser Aass juleøl for mitt vedkommende. Har dog ikke prøvd de tre typene de har på polet i år, vanlig, premium og "julenisjeøl". Premium tror jeg at jeg står over siden jeg ikke er så fan av øl over 8%. Tusen takk for den hyggelige omtalen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Liker at du omtaler de "mindre gode" øltypene utfyllende om hva de faktisk smaker. Synes mange anmeldere har en tendens til å slakte de produktene som åpenbart ikke er ment for interesserte ganer så hardt at det nærmest virker som om de har drukket sitt eget spy. Er vel ikke noen strengt bevisst handling vil jeg tro, men siden disse produktene er såpass lite interessante for dem så blir de jo noe som man ikke ofrer "for mye energi" på. Kan sikkert gjøre en inngående analyse av all butikk-pilsen her til lands, men siden forskjellen mellom dem er så minimal så er det jo ingen som gidder det. Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 En øl til 225 Kr? og det en butikkøl http://godtdrikke.net/nye-ol-pa-kjeller-5/ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hoho! Og jeg som trodde at Ægir Lynchburg Porter var dyr med sine 160kr pr flaske Lenke til kommentar
Vidar Pedersen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så er det litt, veldig litt om øl til rakfisk og lutefisk. http://godtdrikke.net/en-lervig-white-dog-til-rakfisken/ Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Kjøpte meg en sånn her i dag (den norske Nøgne Ø varianten, tror det er samme). Står at det er Nøgne Ø i samarbeid med Mikeller og BrewDog. Den heter Black Tokyo Horizon og er vel en Imperial Stout. Noen som vet om den er bra? 0.25l kosta 93 spenn, så jeg håper virkelig det. 16% kan dog bli litt meget for min del. Kjøpte også pakka med disse to. Erfaringer? Nøgne Ø's brygg nummer 1000. En lys og en mørk som visstnok skal smake ganske likt. Endret 12. desember 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som vet om den er bra? 0.25l kosta 93 spenn, så jeg håper virkelig det. 16% kan dog bli litt meget for min del.Hæ, bare 93? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Ja, eller 92.50,- kanskje det var. Er det unormalt billig? Kan du si noe om ølet? Edit: Kan forresten anbefale polet på Alexander Kiellands plass i byen. Der var det bra utvalg på øl! Endret 12. desember 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå