Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Da ble det handlet inn litt juleøl:

 

Holdt meg til bestefar og litt nissemor, syntes bestefar var en av de bedre i fjor. Underlig jul fra Nøgne skuffet meg litt. Gikk også for Ægir sin Ylir, kan bli spennende.

 

Har ikke sett noe til Ringnes Imperial Polaris, den var jo veldig god

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å utdype utsagnet litt:

 

Ringnes er grusomt. Men jeg synes ikke å tak "The King of Beers" som et eksempel på "hva som er galt". Det er bare markedsføring. Jeg kan, som dere jo ser, også si det om Ringnes, uten at det gjør det noe mer sant.

 

Det kan selvsagt kobles til salgstall og da er det ikke tvil om at Ringnes er kongen i den norske steinhaugen.

Lenke til kommentar

Det kan selvsagt kobles til salgstall og da er det ikke tvil om at Ringnes er kongen i den norske steinhaugen.

Og så vil spørsmålet bli: er det kravet for å bli kongen?

 

Isåfall tipper jeg at Budweiser stiller ganske sterkt i arverekken.

 

Edit: kan tenkes at kinesiske Snow er kongen på haugen, med Bud Light hakk i hæl og vanlig Budweiser (AB) som #3.

 

http://www.thedrinksbusiness.com/2012/09/top-10-biggest-beer-brands/

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Og så vil spørsmålet bli: er det kravet for å bli kongen?

 

Isåfall tipper jeg at Budweiser stiller ganske sterkt i arverekken.

 

Edit: kan tenkes at kinesiske Snow er kongen på haugen, med Bud Light hakk i hæl og vanlig Budweiser (AB) som #3.

 

http://www.thedrinksbusiness.com/2012/09/top-10-biggest-beer-brands/

 

Tror Miller Light sniker seg inn mellom BL og B og blir ikke forundret om det er flere asiatiske prinser og konger.

Lenke til kommentar

Multekrem er selvfølgelig det eneste som kan kalles dessert.

 

Det ble hevdet at dobbel IPA funket til dessert. Det må da menes all dessert, siden intet annet var presisert. Om jeg da kommer med ett eksempel på en dessert som ikke passer med IPA, så vil det krasje den uttalelsen.

Lenke til kommentar

Etter å ha flytta til England har jeg fått meg et aldri så nytt lite favorittølmerke, Stella Artois. Herre, så deilig øl :w00t:

 

Herregud for et kjedelig øl. Må innrømme at selv britiske pubber har et latterlig dårlig utvalg av øl. En skulle nesten tro at et land som England skulle ha et godt utvalg av øl, men 9/10 pubber kjører de vanlige Stella, Kronenbourg, Heineken etc. Trauste greier rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...