Avløpsrens Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) 1. Hansa 2. Heineken 3. Amstel Pils og noe salt (f.eks. Chips, chillinøtter, spekemat, peanøtter osv..) Edit; Må legge til at den verste jeg har smakt noen sinne er uten tvil Amunds Pilsner. Makan til piss Endret 29. oktober 2008 av Avløpsrens Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Skjønner ikke at folk kan si at Tuborg smaker piss. Det er ikke verdens beste øl, men det smaker tross alt øl. Og du som setter det på plass nr. 9999999999. Ikke førstevalget mitt heller, men å kalle det piss. nix! Når du i tilegg har Corona og Heieken som favoritter, så tviler jeg på at du har smakt så my øl Øl som viiirkelig smaker piss er Bananøl Endret 30. oktober 2008 av Mcclane Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Mongozo banana og Mongozo Coconut er det værste jeg noen gang har smakt som skal forestille øl. Det er det desidert jævligste som noen sinne er tappet på flaske. Over og ut. Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 1. plass: FOSTERS Siste plass må vel være Tømmermann Men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt Bud Light i Oslo området? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mongozo banana og Mongozo Coconut er det værste jeg noen gang har smakt som skal forestille øl. Det er det desidert jævligste som noen sinne er tappet på flaske. Over og ut. Haha, ja det var vel Mongozo Coconut jeg smakte engang også. Den var veldig rar og husker jeg rett var det ikke noen vits å drikke opp flasken. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg drakk 2-3 slurker av hver av de flaskene, henholdsvis Banana og Coconut, før resten havnet der det hører hjemme - rett i vasken. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Øl med fruktsmak sier seg selv. USJ!! BudLight er ikke noe vits i å kjøpe. Kan like så godt drikke vann fra springen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Øl med fruktsmak kan være godt det, men det er selvsagt veldig avhengig av hvordan det er laget. Fruktsmaken må være veldig svak og bare ligge der som en aroma. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Øl består KUN av: 1) Vann 2) Humle 3) Malt 4) Gjær Fra dette gjelder noen snevre unntak: Øl kan f.eks. inneholde hvete og fortsatt være øl. Men idet man begynner å blande bananer, kokos og hva det måtte være opp i ølet, har en ikke lenger å gjøre med øl. Man har da ødelagt ølet og fått noe helt annet. Forresten: Snart tid for juleøl!! Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 AAh! Juleøl er alltid en av de store høydepunktene med julen! GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Øl består KUN av: 1) Vann 2) Humle 3) Malt 4) Gjær Fra dette gjelder noen snevre unntak: Øl kan f.eks. inneholde hvete og fortsatt være øl. Men idet man begynner å blande bananer, kokos og hva det måtte være opp i ølet, har en ikke lenger å gjøre med øl. Man har da ødelagt ølet og fått noe helt annet. Forresten: Snart tid for juleøl!! Personlig synes jeg renhetsloven er noe tøys og rent snobberi. Om man får laget noe godt å drikke(eller spise)ved å være kreativ med ingredienser, så støtter jeg det 100%. Man bør ikke begrense seg til kunstige regler som i tillegg ikke har noen mening. Heldigvis støtter svært mange ølbryggere denne filosofien, noe som er grunnen til at man finner langt flere spennende øltyper utenfor Norges grenser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nederland i morgen! Drikke GOD Heineken Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hansa premium og grønn carlsberg. Er litt ny i faget, så har ikke smakt så mye ennå. Liker ikke tuborg, det vet jeg i alle fall. Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nederland i morgen! Drikke GOD Heineken liker ikke øl så jeg vet ikke Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 HEINEKEN hater norsk øl ringnes uff Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Øl med fruktsmak kan være godt det, men det er selvsagt veldig avhengig av hvordan det er laget. Fruktsmaken må være veldig svak og bare ligge der som en aroma. Vi kan jo nevne Orange Blossom og Delirium Tremens for eksempel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nederland i morgen! Drikke GOD Heineken liker ikke øl så jeg vet ikke Kanskje ikke rart, når du er så liten. Artig sted å starte en førstepost i alle fall! Lenke til kommentar
frevild Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Personlig synes jeg renhetsloven er noe tøys og rent snobberi. Om man får laget noe godt å drikke(eller spise)ved å være kreativ med ingredienser, så støtter jeg det 100%. Man bør ikke begrense seg til kunstige regler som i tillegg ikke har noen mening. Heldigvis støtter svært mange ølbryggere denne filosofien, noe som er grunnen til at man finner langt flere spennende øltyper utenfor Norges grenser. Man står fritt til å blande inn multer, aprikoser, rips og hva man måtte ønske. Og hvis resultatet er godt, er alt i den skjønneste orden. Men det blir likevel galt å kalle det øl. For det er det nemlig ikke. Og personlig har jeg ikke sansen for folk som tukler for mye med renhetsloven. Jeg smakte en gang et slags kaffeøl. Det var faktisk ganske godt, men det er rett og slett galt å blande øl og kaffe. Og om man gjør det, kan man iallfall ikke kalle produktet sitt for øl. tralala: Norsk øl holder generelt høy kvalitet, og det norske utvalget er dessuten variert. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Man står fritt til å blande inn multer, aprikoser, rips og hva man måtte ønske. Og hvis resultatet er godt, er alt i den skjønneste orden. Men det blir likevel galt å kalle det øl. For det er det nemlig ikke. Og personlig har jeg ikke sansen for folk som tukler for mye med renhetsloven. Jeg smakte en gang et slags kaffeøl. Det var faktisk ganske godt, men det er rett og slett galt å blande øl og kaffe. Og om man gjør det, kan man iallfall ikke kalle produktet sitt for øl. Om man kaller det øl eller ikke får være en helt personlig sak, men øl som inneholder feks. mais er like mye øl som alt annet øl. Om man brygger ølet med kaffebønner i tillegg er det også likefullt et øl. Men man bør selvsagt ha med grunningrediensene, som du nevner, for å kalle det øl. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Eneste kravet for å kalle det øl er at det brygges på korn. Epic fail på den som sier noe annet. Dine personlige preferanser har ikke noe med hva som faktisk er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå