oldboy Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg kan kun svare for Oregon, og da mest Portland som jeg bodde i et par år, men generellt så var utvalget veldig bra selv på de store kjedebutikkene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Oregon er vel nærmest ølstaten fremfor alle, så at det er bra der skulle bare mangle. Jeg var i Texas for ett par år siden og der var det ganske vanskelig å oppdrive noe særlig. I Illinois(Chicago) derimot var det meget bra! Godt utvalg på dagligvarebutikkene og i tillegg noen gigantiske spesialforretninger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Det som jeg viste til var fra Raleigh i N. Carolina da, for å nevne det. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Oregon er vel nærmest ølstaten fremfor alle, så at det er bra der skulle bare mangle. Jeg var i Texas for ett par år siden og der var det ganske vanskelig å oppdrive noe særlig. I Illinois(Chicago) derimot var det meget bra! Godt utvalg på dagligvarebutikkene og i tillegg noen gigantiske spesialforretninger. I Texas har de helt bakmåls alkoholregler, noe lignende sør for bibelbeltet i Norge, så ikke så rart du ikke fant noe særlig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Smakt hjemmebrygget Ale og nå Nøgne Ø IPA nydelige øl. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 "The shit" nå er vel surøl pga. det fantastiske været! Du kan aldri havne feil uttpå om du kjører Rodenbach Grand Cru. Herlig forfriskende sak kombinert med søt og sur!! 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Hva smaker øl, og hvor får man den billigste beste i Oslo? Har aldri drukket før, men må prøve hvorfor folk er så positive til dette. 99,99 % Sjangse for at jeg aldri drikker mer etter dette forsøket. En slurk kan være nok. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Hva smaker øl, og hvor får man den billigste beste i Oslo? Har aldri drukket før, men må prøve hvorfor folk er så positive til dette. 99,99 % Sjangse for at jeg aldri drikker mer etter dette forsøket. En slurk kan være nok. Det finnes omtrent utallige smaker på øl og er helt sikker på at du finner iallefall en øl du liker. Billigst er å brygge selv. Jeg har brygget 44 liter Brown Ale på 5,4% og etter min og venners smak er den veldig god og bedre enn det du får på Kiwi. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Men hva SMAKER Øl? Jordbær smaker Jordbær. Melk smaker Melk... Øl kan ikke smake Øl, selv om det finnes forskjellige typer Jordbær og Melk, fordi Øl har et så større sortiment? Endret 21. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Men hva SMAKER Øl? Jordbær smaker Jordbær. Melk smaker Melk... Øl kan ikke smake Øl, selv om det finnes forskjellige typer Jordbær og Melk, fordi Øl har et så større sortiment? finnes øl som er brygget med bær også, det er sinnsykt mange smaker på øl. Prøv en hveteøl, Saison eller pils. Det smaker litt bittert og humle om det er en god øl, men en Ale kan smake søtt også feks Brown Ale. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Men hva SMAKER Øl? Jordbær smaker Jordbær. Melk smaker Melk... Øl kan ikke smake Øl, selv om det finnes forskjellige typer Jordbær og Melk, fordi Øl har et så større sortiment? Hah, selvsagt kan ØL smake ØL. Og det er akkurat det det smaker. Øl kan egentlig smake akkurat det du vil, det er så utrolig variert. Hvis du forteller oss hva du vil at øl skal smake så kan vi sikkert komme med noen tips? 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Øl kan ikke smake jordbær, da kan jeg jo like godt drikke jordbær, liksom. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Øl kan ikke smake jordbær, da kan jeg jo like godt drikke jordbær, liksom. Jo øl kan smake bær tro meg, men de er ikke billige. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Men da kan jeg som sagt like godt drikke bær... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Men da kan jeg som sagt like godt drikke bær... Men da har du ikke prøvd øl. Mer smak, mer dybde. Er mine stikkord. Er du gammel nok? Ellers bør du vente... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Men da kan jeg som sagt like godt drikke bær... Hva vil du at øl skal smake? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Øl skal IKKE smake jordbær, fordi da kunne jeg like godt drukket jordbær. Er over myndig alder. Øl kan drikkes da? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Vel, om eneste kravet ditt er at "øl skal ikke smake jordbær" så er det jo lett: Kjøp noen flasker med "Lervig Lucky Jack"... 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Øl skal IKKE smake jordbær, fordi da kunne jeg like godt drukket jordbær. Er over myndig alder. Øl kan drikkes da? Prøv Kinn Vestkyst en av mine favoritter. Fås på stor flaske til 100kr. Tror du troller... Eller er du dame? Ellers har du way strict parents. Øl var noe jeg smakte et par år før atten og det er normalen. Ungdom uten å ha smakt øl?!!!!!!!! 18?????!!!!! Trolling tro eg. Endret 21. juli 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2013 Hehe, "Vestkyst" er en ganske aggressiv anbefaling, men jeg støtter prinsippet: Kjør på med det beste man vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå