Vice Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Akkuratt ferdig med min øgne n imperial stout. Jeg må si, damn good stuff sir. Ahhh, you've got so much to learn Sir Endret 2. mars 2013 av Vice Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ahhh, you've got so much to learn Sir Eyh! Den er jo kjempegod! Hvis du har noen du liker bedre så vil jeg gjerne høre, en stund siden jeg har smakt noe nytt nå. Min siste forelskelse var Odin's Tipple, den må jeg bestille mer av når det blir lønningsdag. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Eyh! Den er jo kjempegod! Hvis du har noen du liker bedre så vil jeg gjerne høre, en stund siden jeg har smakt noe nytt nå. Min siste forelskelse var Odin's Tipple, den må jeg bestille mer av når det blir lønningsdag. Mente ikke at den var dårlig, men det var mer en dårlig måte å uttrykke at det finnes veldig mye bra Imperial Stouts der ute som man har gleden av å utforske dersom man er ikke har så mye erfaring på den biten. Dessverre er mange av dem ikke tilgjengelige på polet, men en kjapp oppramsing av det jeg mener(og husker ) er polets beste Imp.stouts for øyeblikket er Brewdog Paradox Jura, Midftyns Imperial Stout, Brooklyn Black Choclate Stout, Brewdog Tokyo* og St.Peters Cream Stout (dette er en vanlig stout) 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Mange takk Skal se om jeg finner de på nettet, tvitvi! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Mange takk Skal se om jeg finner de på nettet, tvitvi! Mine anmeldelser av Imp. Stout, en stil jeg har stor sans for. http://storemy.wordpress.com/?s=imperial+stout Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Akkuratt ferdig med min øgne n imperial stout. Jeg må si, damn good stuff sir. Nå i mars kom det en ny batch av den fatlagrede versjonen. Den er verdt å prøve siden du liker den vanlige. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ja, det er den, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ja, det er den, ja. skal prøve den imorgen Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Prøvde meg på første batch av den der. Lagret på cognacfat. God smak, tung og mektig. Og den hadde da hintet av cognac liggende som en laaaaang og god ettersmak. Kommer i greit volum på en kvart liter, kan med fordel deles med en god venn og ølhund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 var litt usikker hvordan jeg skulle helle nøgnes imperial stout så jeg helte den som en boks med guinness. Kort sagt edle dråper gikk til spille Hehe, det kan jeg godt tenke meg, ble vel rimelig mye søl Guinnessmåten fungerer nok bare på de øltypene som har den kulen med nitrogen i boksen. En god regel er at alle flaskeøl helles med andakt Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Snadder! De har fått St. Feuillen Saison på polet. Ikke i den flasken jeg liker best (0,75) men i 0,33. Da kan jeg drikke opp den jeg hadde spart i et halvt år! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) La inn en bestilling på polet i dag, får håpe dette rekker fram til Tromsø før påske. Husker ikke helt hvor lang tid det tok sist jeg bestilte på nett, så jeg får håpe på det beste. Har kun smakt Odins Tipple tidligere, så jeg er spent på hvordan resten er Bestilte dette i dag: Nøgne Ø Imperial Stout Barrel Aged Midtfyns Imperial Stout Haandbryggeriet Odin's Tipple Lervig Konrad's Stout Midtfyns Bryghus X-Porter Ægir Bryggeri Natt Imperial Porter Edit: Fin blogg StoreMyen! Jeg brukte den til å lese om noen av merkene jeg bestilte i dag, så jeg får håpe vi deler smak Endret 16. mars 2013 av CurSe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Edit: Fin blogg StoreMyen! Jeg brukte den til å lese om noen av merkene jeg bestilte i dag, så jeg får håpe vi deler smak Takk Litt av trikset når en bruke slike blogger er å finne noen som en deler smak med og bruke dem. Da gjerne forskjellige blogger for forskjellige øltyper. Jeg er eksempelvis lite glad i belgisk og selv om din smak skulle stemme med min på stouts og porters kan det godt hende at du også liker lyse belgiere og da blir min blogg et håpløst utgangspunkt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Takk Litt av trikset når en bruke slike blogger er å finne noen som en deler smak med og bruke dem. Da gjerne forskjellige blogger for forskjellige øltyper. Jeg er eksempelvis lite glad i belgisk og selv om din smak skulle stemme med min på stouts og porters kan det godt hende at du også liker lyse belgiere og da blir min blogg et håpløst utgangspunkt. Spørs litt hva du mener med belgisk da? Personlig er jeg veldig glad i belgisk men styrer min entusiasme veldig ovenfor kommersielle "slagere" som feks. Orval & Duvel. Leffe blonde og brune er nød-øl. Men belgisk er så utrolig mye mer enn blonde.Tripler & Dobler og Quadrupler er veien å gå Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Spørs litt hva du mener med belgisk da? Personlig er jeg veldig glad i belgisk men styrer min entusiasme veldig ovenfor kommersielle "slagere" som feks. Orval & Duvel. Leffe blonde og brune er nød-øl. Men belgisk er så utrolig mye mer enn blonde.Tripler & Dobler og Quadrupler er veien å gå For meg går skillet i hovedsak på farge og styrke. De jeg har likt av belgisk til nå har i hovedsak vært tripple og kvadruple og få av dem har vært lyse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Er det en tykkere imperial stout enn Nøgne Øs Imperial stout som er å få tak i på polet ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Er det en tykkere imperial stout enn Nøgne Øs Imperial stout som er å få tak i på polet ? Om du bestiller finner du det nok, men ikke i hyllene tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå