Vibeke S Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hm, jeg er ikke så glad i IPA, liker ikke helt smaken... Men da skal disse testes ut når jeg kommer hjem til Norge! Håper de selger dem på Taxfree'en. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ser en del nevner KilKenny her, og har også hørt flere nevne den blant sine favoritter, men jeg har aldri kommet så langt at jeg har smakt den. Er den virkelig så god? Og hva slags øl er det? Mørk, lys, grønn, lilla? 7402669[/snapback] Kilkenny er en irsk Stout. Det vil si den er fyldig og mørk..men litt lysere en Guiness. Ganske god men prøv mye annet også det er ikke bare irsk som er godt! 7402836[/snapback] Kilkenny er absolutt ingen stout! Kilkenny er en ale, og brygges nå av Guinness. Kilkenny er en eksportvare, og jeg har så langt ikke sett Kilkenny på en eneste av de irske pubene (i Irland) jeg har vært innom. Kan sammenlignes med Smithwicks (som er lysår bedre) og til en viss grad Newcastle Brown Ale, selv om denne er en underlig bastard med bla mais som ingrediens. Støtter forresten ersa når det gjelder Murphy's Red. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ingenting slår Stella Artois, Belgisk øl. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jupiler belgisk det og har ikke smakt stella Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jupiler belgisk det og har ikke smakt stella 7415711[/snapback] Jupiler er godt det også... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ser en del nevner KilKenny her, og har også hørt flere nevne den blant sine favoritter, men jeg har aldri kommet så langt at jeg har smakt den. Er den virkelig så god? Og hva slags øl er det? Mørk, lys, grønn, lilla? 7402669[/snapback] Kilkenny er en irsk Stout. Det vil si den er fyldig og mørk..men litt lysere en Guiness. Ganske god men prøv mye annet også det er ikke bare irsk som er godt! 7402836[/snapback] Kilkenny er absolutt ingen stout! Kilkenny er en ale, og brygges nå av Guinness. Kilkenny er en eksportvare, og jeg har så langt ikke sett Kilkenny på en eneste av de irske pubene (i Irland) jeg har vært innom. Kan sammenlignes med Smithwicks (som er lysår bedre) og til en viss grad Newcastle Brown Ale, selv om denne er en underlig bastard med bla mais som ingrediens. Støtter forresten ersa når det gjelder Murphy's Red. 7410815[/snapback] Ja du har sikkert rett der! Bøyer meg i støvet... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det jeg drikker når jeg er på fest er for det meste Isbjørn, det er en ok smak og blir bare bedre og bedre etter hver øl Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Budweiser.. 7397171[/snapback] Er det den amerikanske eller tjekkiske du tenker på? Den amerikanske er som å elske i en kano... eller også kjent som "fucking close to water". 1 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kozel, tjekkisk øl Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ingenting slår Heineken, imo Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) drikker kun Heineken.. var egentlig ikke så veldig glad i øl, helt til jeg fikk en iskald Heineken boks i hånda.. da var det gjort. så ekstremt godt øl! Endret 8. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
marfant Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det må da bli Rogaland pils og Keo Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hansa Fatøl. Hansa Pilsner. Heineken. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 HEY! liker ikkje heineken s godt, den samker så lite. men borg er god, og veldig billig Lenke til kommentar
espe91 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hey ------ Her går det i borg og ringenes:P:P:P Lenke til kommentar
RIP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 noen som vet om en god hveteøl som selges i norge? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Mythos er digg. Bare sett det i Hellas dog. Det går vel mest i Ringnes grunnet prisen og at den smaker ganske godt. Men har jeg mye penger blir det oftest Heineken. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 nå drikker ikke jeg så veeldi mye øl da men.. i tilfelle, Tuborg, Premium Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg drikker ikke så mye øl jeg eller. Men har jeg en bud, så tar jeg den. Ellers går det på Calsberg. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tuborg og Dahls er fint og billig "festeøl". Ellers liker jeg: Corona Extra - Mesikansk øl. Veldig lyst, smaker litt "skarpt". Hører at det er enkelte som ikke liker den dog Jeg har aldri prøvd den med lime dog, selv om jeg har blitt anbefalt det ørten ganger. Newcastle Brown Ale - Engelsk. Søtlig, nesten litt karamellaktig. Groelsch - Belgisk. Lys, men også fyldig i smaken. Leffe Blond - Også belgisk. Lyst øl, veldig "myk" smak. Jeg ser nå dog at jeg foretrekker mye lyst øl. Litt pysete av meg i smaken kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå