Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes Amstel er desidert den beste ølen der ute.

Jeg hadde null problemer med å finne Amstel på kran når jeg var i Amsterdam i sommer.

 

Skal jeg ha en lowcarb-øl så tyr jeg til Aas Sommerøl Lite da den har minst carbs av alle Lite-ølene (0.5g pr.100ml kontra vanlige 1g pr. 100ml. "Vanlig" øl har 3g pr. 100ml)

Lenke til kommentar

Da jeg var i Laos for en tid tilbake drakk jeg det gode ølet Beer Lao. Dette var virkelig godt øl da jeg var der. Jeg var faktisk på fabrikken der de lager ølet i hovedstaden Vientiane. Der smakte jeg på litt forskjellige sorter og alt var veldig godt.

 

Skulle gjerne likt å prøve det i Norge også, men det er utifra min kunnskap umulig å skaffe her til lands.

Lenke til kommentar

Er ikke noen stordrikker, men personlig ligger familiens hjemmebrygde øl på topp !

 

Ellers er Hansa og Aas fatøl ganske så godt :) San Miguel også.

 

Noen som har smakt Odin? Har litt lyst til å prøvde det snart, mest pga. navnet :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Snart helg nå, har lyst å teste noe nytt i helga egentlig. Har kun gått i heineken og carlsberg lite i det siste. Den lite utgaven av carlsberg var faktisk ikke så ille, ble overrasket med tanke på at det var lite utgaven.

 

Hvordan er Mythos egentlig? HAr sett den noen ganger men har aldri tatt meg orket med å kjøpe den. Fristende å prøve. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...