RogueAlien Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Heineken har for lite smak for min del. Kanskje mange som ikke liker så godt øl liker Heineken. "Jenteøl?". Det er nå bare tull. Jeg liker allslags øl men alikevel synes jeg Heineken på flaske er et utmerket sommerøl. Endret 7. august 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heineken er ikke jenteøl i alle fall Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For min del smaker Heineken litt "surt" og har ikke helt funnet meg til rette med den smaken. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg syntes Amstel er desidert den beste ølen der ute. Jeg hadde null problemer med å finne Amstel på kran når jeg var i Amsterdam i sommer. Skal jeg ha en lowcarb-øl så tyr jeg til Aas Sommerøl Lite da den har minst carbs av alle Lite-ølene (0.5g pr.100ml kontra vanlige 1g pr. 100ml. "Vanlig" øl har 3g pr. 100ml) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 For min del smaker Heineken litt "surt" og har ikke helt funnet meg til rette med den smaken. Blame it on Hansa. Det er noe de gjør med ølen som gjør at den ikke blir like god i Norge som i Nederland. I tillegg blir den vannet ut pga 4,7% regelen i Norge. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da jeg var i Laos for en tid tilbake drakk jeg det gode ølet Beer Lao. Dette var virkelig godt øl da jeg var der. Jeg var faktisk på fabrikken der de lager ølet i hovedstaden Vientiane. Der smakte jeg på litt forskjellige sorter og alt var veldig godt. Skulle gjerne likt å prøve det i Norge også, men det er utifra min kunnskap umulig å skaffe her til lands. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg skal høre med folka på Naboen jeg tenker jeg, det er mulig at de har det der blant de 160 sortene de har inne. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Er ikke noen stordrikker, men personlig ligger familiens hjemmebrygde øl på topp ! Ellers er Hansa og Aas fatøl ganske så godt San Miguel også. Noen som har smakt Odin? Har litt lyst til å prøvde det snart, mest pga. navnet Endret 8. august 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Odin er fint festøl det. Ein anelse tamt, men om du likar Tuborg, og liknande typar øl, trur eg du finn deg til rette med Odin. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Odin og Tuborg er jo rett og slett billig piss... Skjønner ikke hvordan folk kan sette pris på det... Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Odin og Tuborg er jo rett og slett billig piss... Skjønner ikke hvordan folk kan sette pris på det... verden vil bedras. Lenke til kommentar
Masche Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) 1. Tuborg 2. Carlsberg 3. Odin EDIT: Sommerøl er også godt Endret 10. august 2008 av Goldenx Lenke til kommentar
araziel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Urquell, San Miguel eller Dahls er fine når det skal inntas en hel del. Guinness/Erdinger Weiss er vel favorittene når det kommer til smak og nytelse. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Frydenlund Fatøl! Selv danskene mener dette er Norges diggeste øl. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jeg må legge til Orange Blossom, Delirium Christmas, Delirium Tremens og Samuel Adams Nut Ale. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Odin og Tuborg er jo rett og slett billig piss... Skjønner ikke hvordan folk kan sette pris på det... verden vil bedras. Det ser slik ut... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Usj, må slutte å lese i denne tråden. Får lyst på øl hver gang, og det har jeg ikke godt av Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Snart helg nå, har lyst å teste noe nytt i helga egentlig. Har kun gått i heineken og carlsberg lite i det siste. Den lite utgaven av carlsberg var faktisk ikke så ille, ble overrasket med tanke på at det var lite utgaven. Hvordan er Mythos egentlig? HAr sett den noen ganger men har aldri tatt meg orket med å kjøpe den. Fristende å prøve. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Budweiser er det beste! Hvis du snakker om den orginale Budweisseren og ikke den amerikanske ripp-offen så kan jeg være enig i at den er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå