Mephistopheles Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hansa Premium, Carlsberg, Heineken og Mythos er alle favoritter. Mythos er fin på dritfylla i syden, men du kan ikke mene at du liker den når du er i normalmodus i gamlelandet?? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hansa Premium, Carlsberg, Heineken og Mythos er alle favoritter. Mythos er fin på dritfylla i syden, men du kan ikke mene at du liker den når du er i normalmodus i gamlelandet?? Selges den i Norge kanskje? Syntes ølen er herlig under en parasoll på Kreta, jeg. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Selges den i Norge kanskje? Syntes ølen er herlig under en parasoll på Kreta, jeg. Kjøpte med meg en sekser i et svakt øyeblikk på hjemveien. Følte hele sydenturen mistet glansen da jeg skulle kose meg med en i sofaen hjemme. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Godt mulig det. Forresten så er Hansa Chill helt vidunderlig etter 10 min i fryseren. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hansa Premium, Carlsberg, Heineken og Mythos er alle favoritter. Mythos er fin på dritfylla i syden, men du kan ikke mene at du liker den når du er i normalmodus i gamlelandet?? Selges den i Norge kanskje? Syntes ølen er herlig under en parasoll på Kreta, jeg. Man får kjøpt den på feminine småflasker på Ultrabutikkene:P Ikke noen god øl, men minnene henger igjen i den (på godt og vondt) Endret 20. mai 2008 av Mcclane Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Haar bare smakt ringnes og noen av dissa vanlige og øasj som det smaker. . Om noen hadde kommet med noe litt anderledes (godt) øl så skal jeg prøve igjen og se om jeg liker det' Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fytti rakkern, kjøpte meg noe importøl på polet her for ikke så lenge siden. Kjøper meg som regel en importøl på si når jeg skal ut, for å utvide horisonten litt. Uansett, kjøpte meg en Flying Dog Imperial Porter. Den luktet prump og smakte sådan. Er ikke noe øl-kjenner, så det kan jo hende at det er prosenten som gjelder, men annet sterktøl finner jeg mye, mye bedre enn det der. Bokstavelig talt et dritt-øl, etter min smak. Kanskje er jeg ikke "modnet" nok i øl-verdenen, men det skal mye "øl-kjenning" før jeg vil like den møkka der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ooh, enda en jente som liker Guinness. Pluss i boka til deg ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe alle ler av meg når jeg kommer inn på et sted og bestiller Guinnes... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, jeg har folk som ler av meg for å ta Guinness som utepils eller ha med Guinness på fest og festivaler og drikke mens de sitter der med Dahls og Ringness *grøsse* Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja, jeg har folk som ler av meg for å ta Guinness som utepils eller ha med Guinness på fest og festivaler og drikke mens de sitter der med Dahls og Ringness *grøsse* Skjønner ikke helt hva folk ser guinness jeg, et megatamt øl, som bare er tykt i konsistensen, og thats it.. Eneste at det er festlig fra tappekran og bartendern sier " 'ere ye go mate" Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe alle ler av meg når jeg kommer inn på et sted og bestiller Guinnes... Etter at jeg tok med samboeren min til Praha begynte hun å like mørkt øl, nå kan hun drikke kilkenny. Guinnes er hun ikke storfan av, men det går ned det og Anbefaler alle som ikke liker mørkt øl, men vil lære segg å like det å prøve staropramen dark og mack brown ale. De har staropramen dark på meny og mack brown ale på prix der jeg bor. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Før drakk jeg øl bare for å bli full, og likte det ikke noe særlig. Nå kan det fort skje på en fredagskveld at jeg kjøper to-tre bokser med Budweiser (den beste ølen) og chilinøtter. Det er det beste jeg vet.. fytti! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nå har ikke jeg smakt allverdens av øl da, men Grans Premium og "vanlig Tuborg" funker heidundrande flott. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Okey. Jeg smakte Corona med lime for første gang igår, men synes det var litt rart. ( jeg drikker vaneligvis uten lime ) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det som folk forteller meg, og som jeg i grunn kan forstå, er at hvis jeg skal smake mørkt øl som Guinnes, burde jeg kanskje stikke et sted jeg kan få det på tapp, istedetfor å sitte og drikke det på boks fra butikken. For starters, liksom. Er egentlig fan av lyst øl, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå