Velociraptor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har sett litt på den Spitfire, større flaske er det ikke ? Men jeg liker mest lyst øl jeg da, noen som har noen meninger om Budweiser ? Den amerikanske Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men jeg liker mest lyst øl jeg da, noen som har noen meninger om Budweiser ? Den amerikanske Ja, som jeg allerede har nevnt i tråden, kan Amerikansk Bud sammenlignes med å elske i en kano, altså "fucking close to water". Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har sett litt på den Spitfire, større flaske er det ikke ? Men jeg liker mest lyst øl jeg da, noen som har noen meninger om Budweiser ? Den amerikanske Spitfire er 0,5 flaske. Budweiser fungerer kun til å slukke tørsten hvis du er veldig tørst. Den har veldig lite øl smak og er derfor en utrooolig kjedelig øl. Alltid lurt på hvorfor Red Forman alltid drikker Bud:P Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skaffa meg en 6-pack med Hansa Sommerøl, jeg. Er den noe tess? Har jeg noe å glede meg til? hehe Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Er ikke noe spesielt gald i Hansa selv, så jeg har ikke smakt den. Men av en eller annen grunn er Lysholmer Double ICE en klassiker om sommeren hos meg. Endret 14. mai 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan er Grans Premium. Har kjøpt inn en del av denne til helga. Den er jo billig, men er smaken billig? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er ikke noe spesielt gald i Hansa selv, så jeg har ikke smakt den. Men av en eller annen grunn er Lysholmer Double ICE en klassiker om sommeren hos meg. Double ICE smaker jo så lite øl som det går an. Budweiser er jo fantastisk i forhold. (Håper sarkasmen blir oppfattet.) Corona er fin om sommeren. Det samme med Tuborg, som er en helårspils:) Men, sommerstid er det INGENTING, jeg gjentar, INGENTING som slår skjærgårdspils. Meph ut, må ha øl. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvordan er Grans Premium. Har kjøpt inn en del av denne til helga. Den er jo billig, men er smaken billig? Den er ikke noen spesiell øl. Den er litt merkelig i smaken, men ikke dårlig. Det er bare så utrolig mange øl som går foran den i rekken:P Bruk heller litt mer penger på bedre øl. Tuborg er ikke så kjempe dyrt og den er bedre. Selv om den finnes ENDA bedre enn den igjen da:P Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det det så absolutt går mest av: Er ikke fremmed for Heineken heller. Forøvrig så må jeg vel også tilføye at jeg har enda til gode å smake et vondt tsjekkisk øl. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Går mest i Heineken på meg også, men er det noe å spare på å kjøpe en sånn 5 liters keg ? Smaker den bedre en på boks ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Guinness er nam nam. Mye bedre enn lyst øl. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hansa Premium, Guiness eller Starobrno. Starobrno er så og si umulig å få tak i her i området. Kun én butikk som jeg vet om fører det, og de tar inn 12-15 flasker om gangen. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hansa Premium, Guiness eller Starobrno. Starobrno er så og si umulig å få tak i her i området. Kun én butikk som jeg vet om fører det, og de tar inn 12-15 flasker om gangen. Rekner med det er tale om eit ølutsal? Vonar at alle har vet til å nytta desse spesialforretningane, der dei fins. I mange tilfelle, har ølsala nedsett pris på dei vanlegaste øltypane, i samarbeid med bryggeria. Dette for å halde liv i dei altfor få ølforretningane me har igjen. Bevar mangfaldet. Dette var grueleg offtopic, men var litt smalt å lage tråd om. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aass classic er topp, mens aass fatøl er det det går mest av. Men er man i utlandet, så finner man mye godt øl, som feks krömbächer i tyskland, Heineken i nederland, og 1664 i Frankriket. er svært viktig at øl drekkes der det tappes, slik at man ikke får noen dårlige etterligninger tappa fra et annet bryggeri. Heineken solgt i norge kan feks ikke sammenliknes med den nederlandske. Drekker omtrent alt av øl, UNNTATT Ringnes. Dem har ødelagt så mye av norsk øl-kultur og det gode norske ølet, at jeg nekter å drikke det av prinsippielle grunner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Grans Premium var så ok til den billige pengen at jeg tror jeg skal begynne å drikke det når jeg skal bli full. Mye billigere enn andre øl, som forsåvidt er mye bedre.. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Syns at all øl smaker råttepiss. Når begynner man å like det? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Syns at all øl smaker råttepiss. Når begynner man å like det? Nå vet jeg ikke hva råttepiss smaker, men når øl smaker øl, så liker du det Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har drukket mange øl igjennom tiden og er mest glade i de litt bedre typene, men når kronene ikke akkurat gjør lommeboken tykkere, så må jeg satse på de billigere sortene. Jeg har vanligvis kjøpt Tuborg, men denne gangen skulle jeg kjøpe Seidel. Seidel er faktisk en god lys øl og er mye bedre enn de andre billige ølene. Seidel skal jeg begynne å kjøpe oftere. overhode ikke en dårlig øl dette! Mange sier dette er en dårlig øl, men det skjønner ikke jeg! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Drakk alltid Tuborg før, men har gått over til Hansa pilsner nå. Smaker mye besdre synes jeg, betaler vel rundt 1 kr mer, og det er det helt klart verdt! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hansa Premium, Carlsberg, Heineken og Mythos er alle favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå