ersa Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 For tiden går det i Hansa Påskebrygg. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg kan ikke engang huske om jeg noen gang har smakt noe påskeøl. Påska betyr liksom ikke så mye for meg. Og Juleøl er egentlig det eneste sesongølet som jeg kjøper. Hvordan er dette påskeølet da? Er det lyst eller mørkt, friskt eller fyldig? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hansa Påskebrygg er halvmørkt, friskt og fyldig. Anbefaler det. Hansa kom med bryget for første gang i fjor(tror jeg). Smakte det da og ble forelsket. Årets parti er minst like bra. Koster ca. 25kr boksen. Hansa Pils + påskekylliger + blender = Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som har noen formening om Bud Light eller noen andre kjente utenlandske øl ? Bare lurte, Bud Light selger jo ganske bra i USA. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Amerikansk Bud (både vanlig og Light) smaker bæsj. Gjentar meg selv: Budwisser er som å elske i en kano. Altså "Fucking close to water". Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vil tro Bud Light selger bra fordi det er billig, og at de har morsomme reklamer. Er vel på en måte folkeølet. Tuborg selger bra i Norge (hvertfall som jeg har inntrykk av), men det er jo ikke akkurat godt. Det er ikke Bud Light heller, selv om det gjør seg bra å steke kylling i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For å kommentere det siste der, pølser kokt i Dahls pilsner smaker ganske godt det også. Det er en av få ting jeg har funnet lyst øl til å være godt for. (Vel, lyst, nordisk øl i alle fall). Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Warsteiner, because life is to short to drink cheap beer! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg liker heineken best da denne ikke har så "kraftig" smak som mye annet øl har. men jeg drikker vel egentli ikke så mye øl. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Rignes JuleØl er så Klart Best.. ^^ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Budweiser og Heineken er de jeg har falt for. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Folk som ikke liker smaken av øl liker da ikke "ekte" øl heller.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Var innom Storås Utested i går kveld og fant til min store overraskelse øl fra Wychwood der. De har noen av de beste sortene jeg har vært borti. Det jeg drakk i går, Fiddler's Elbow, var kjempegodt og et fint alternativ til Guinness (siden baren hvor Guinnesen sto ikke var åpna, måtte jeg nøye meg med det de hadde for hånden). Så også et øl som het Satan eller noe, virka fristende, men jeg hadde masse køståing å gjøre, så hadde ikke tid til å teste det (ei heller råd når jeg tenker meg om). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Liker Heineken og Budweiser best, men liker også Warsteiner, Miller, San Miguel og Corona godt Fink Brau på Lidl er heller ikke så værst, og ikke minst billig! Endret 22. mars 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Var innom Storås Utested i går kveld og fant til min store overraskelse øl fra Wychwood der.De har noen av de beste sortene jeg har vært borti. Det jeg drakk i går, Fiddler's Elbow, var kjempegodt og et fint alternativ til Guinness (siden baren hvor Guinnesen sto ikke var åpna, måtte jeg nøye meg med det de hadde for hånden). Så også et øl som het Satan eller noe, virka fristende, men jeg hadde masse køståing å gjøre, så hadde ikke tid til å teste det (ei heller råd når jeg tenker meg om). http://www.satanbeer.com/satange.html smaker helt kurant, har en veldig spesiell smak. jeg drikker helst warsteiner el heineken. og litt CB når jeg er hjemme i kr.sand i høytidene. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Corona. Det er den jeg liker best. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Litt usikker på hilken jeg liker best, varierer litt fra dag til dag synes jeg. Drikker mest Dahls, Tuborg og Carlshberg. Liker også Guinness veldig godt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Liker også Guinness veldig godt. Hvordan er den ? Verdt å prøve ? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Liker også Guinness veldig godt. Hvordan er den ? Verdt å prøve ? Utrolig kjedelig og tamt øl i mine øyne. Det smaker lite, om jeg kan si det slik, og det er tykt. Skjønner ikke hva folk roper sånn for over dette ølet. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes Guiness er godt. Det er en Irish Stout og av den typen finnes det jo en del. Det er bare det at det er vanskelig og finne noe annet enn den ene av alle de Irish Stoutene som finnes. De fleste butikker har ikke så stort utvalg av den typen øl. Verdt og prøve. Man kan ikke la andres erfaring styre ens ølutvalg, man må smake på alt og så gjøre seg en mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå