Spykar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Liker masse forskjellig, men en som stikker spesielt ut er Sierra Nevada. Ellers funker Grolsch også. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har kommet hjem fra Tyskland nå, og har fått noen nye favoritter: 1. Guiness (Var egentlig nesten bare denne det gikk i utenom på resturanter) 2. Kilkenny 3. Erdinger Weißbier Dunkel 4. Krombacher Heh...litt stilig at de øverste to favorittene er irske, etter et besøk i Tyskland... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har smakt på Ringnes Classic og Tuborg Classic? Har akkurat kommet i den lokale butikken... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har kommet hjem fra Tyskland nå, og har fått noen nye favoritter: 1. Guiness (Var egentlig nesten bare denne det gikk i utenom på resturanter) 2. Kilkenny 3. Erdinger Weißbier Dunkel 4. Krombacher Bewgge første plassene er jo irske elelr skotske. ekke helt sikker:P Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Begge er Irske, litt merklig muligens, men Irsk øl virker som det beste. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Budweiser dark lager og kozel dark lager er mine favoritter, btw: Noen som vet om det går an å bestille øl på nettet å få det sendt til Norge? Betaler gladelig alkoholavgiftene for å få favorittølet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mine tre favorittøl er Guinness, Starobrno og Staropram. Til hverdags og til fest, til kos og mens man jobber med å male huset. Det er ikke det billigste, men når det er fest så vil jeg ikke drikke billig skvip heller. Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Skjønner ikke hvorfor så mange liker amerikansk Budwisser? Som Monty Python så god sier, er det som å elske i en kano, altså "fucking close to water". Lenke til kommentar
Johari Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Heineken er det eneste som funker her i gården. Ja er nokk lit sær Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Heineken og staropramen dark er også meget gode øl Den amerikanske budweiseren er i mine øyne en billig og vassen kopi av den originale tsjekkiske budweiseren. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Gi meg vodka:D Endret 20. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gi meg vodka:D I en tråd med navn "Hva slags øl liker du?" Skjerpings. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 :blush: :blush: :blush: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Heineken er det desidert beste ølet i min mening. Drikker også en del Carlsberg. Corona er grei, men ingenting mot Heineken. Andre - alt fra Ringnes til Tuborg - drikker jeg egentlig kun når jeg er blitt god og brisen på Heineken. Har faktisk aldri fått somlet meg til å smake Guiness, det må være det ølet jeg har mest lyst til å smake. Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Corona - Urquell - San Miguel - Calsberg Sorte Gull - Rignes Premium Er de jeg somregel kjøper Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Warsteiner^^ Utrolig godt øl, finnes på boks iværtfall i Ultra butikker, kanskje meny også? Men, tappet i glass er den fantastisk^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 har ikke smakt all verdens med forskjellige typer, men holder meg til noen faste. Liker best Heineken og tett etterfulgt av Carlsberg. Lysholmer double ice er også svingodt. Når jeg er ute på byen går det alltid i San Miguel, det er i alle fall bra. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Var i England i februar, og bestemte meg for å smake litt saker fra engelsktalende land. Det ble nå egentlig mest Kronenburg, som smaker rimelig likt yndlingsølet mitt, Mack Fatøl. Kjøpte meg også en pint guinness på en koselig pub, men det var det mest overvurderte ølet noen sinne. Får sikkert på meg masse ilsinte "ølkjennere" her nå, men det var kjempedølt! Smakte lite, og hadde konsistensen til mel og vann. Dritkjedelig! Av andre ting ble det noe australsk Fosters, men det var kjempekjedelig og smakte utvanna. Mener jeg drakk en til sort, men husker ikke så mye fra akkurat den kvelden, så jeg lar være å uttale meg om den. Det ble med andre ord ikke noe annet enn mainstream-øl, så den virkelige ølsmakingen får jeg ta en gang når min unge gane har smakt litt mer på livet (har såvidt begynt å utforske pol-øl, uten den helt store suksessen). Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Når jeg kjøper øl nå for tiden så synes jeg det er godt med Lundetangen, Aass Bock, Aass Gull, Kilkenny og Aass Bayer. Disse er nam nam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå