DJ_Dark Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg drikker mest lyst øl, og akkurat hva avhenger av humør og tilgjengelighet. De merkene det går mest av: Grolsch Endelig en med vett! Endret 14. oktober 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjøpte noen bokser "Major" pils sist helg. tenkte jeg skulle teste det på pur faenskap. humørfull design på boksen(Utvilsomt en fest slager) og øllet var virkelig ikke så alt for dumt. Kanskje litt tam i svingene, men dette er muligens siden jeg selv begeistret for litt livlig øl fra Mack, som regel "Arctic" og "ICE". Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Odin, Billig og greit Juleøl, Ahhhhh !.... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg drikker mest lyst øl, og akkurat hva avhenger av humør og tilgjengelighet. De merkene det går mest av: Grolsch Endelig en med vett! Hehe. Bra øl, så absolutt! Men jeg må innrømme at en av grunnene til at jeg drikker det så mye er at jeg henger mye sammen noen nederlendere som er oppfostra på det. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som vet hvordan det er for privatpersoner å kjøpe fat bra bryggerier? Eventuelt pris og pant? Hvordan er det med kran? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvordan det er for privatpersoner å kjøpe fat bra bryggerier? Eventuelt pris og pant? Hvordan er det med kran? Jeg tror det rett å slett ikke er værre enn å bare ringe nermeste bryggeri å høre. Eventuelt få bestilt et ekstra fat til et bryggeri og hente det der. Tappekran får man alltids tak i. Pris vet jeg dessverre ikke noe om. Edit: http://www.mack.no/index.php?cat=14980 Endret 17. oktober 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Literprisen på vanlig Rignes-tappeøl ligger vel på ca 30kr literen om jeg husker rett, dette er ifra tankbil, men kan ikke tenke meg at at det er noe særlig dyrere hvis du skal ha det levert på fat i stedet for? Enkelte utesteder leier jo ut tappekran/fat/personale, spesielt nå som sommersesongen er over Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Foretrekker helst Miller. Men Corona og Budweiser gjør susen det også. Birger Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk Klekkus og Hotvedt. Mail sendt til Hansa som er mitt lokale bryggeri. Vi er en gjeng som tenker å ha fat i russebilen vår. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Amerikanske Miller er digg Greske Mythos er digg Nederlandske Amstel er digg Alt anna er berre gode reserveløysingar. Lenke til kommentar
fiskebolle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Miller er vel en av de bedre jeg har smakt, synd den er så forbasket dyr. Hansa fatøl: den nest beste synes jeg Hansa juleøl: Årets norske øl, nydelig smak. Frydenlund fatøl: ligner litt hansaen, men når ikke helt opp. Carlsberg synes jeg ikke er noe spesielt god, har litt for lite smak. Tuborg er vel det verste skvipet som selges i norske butikker...drikkes kun om jeg ikke har penger. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå drikker ikke jeg så mye at det gjør noe, men må nok si at Hansa har den beste ølen. Hansa og Heineken! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har fått sansen for Kronenburg den siste tiden. Noen som vet om den er å få tak i i Norge? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Liker egentlig ikke øl i det hele tatt . Hvis jeg må drikke det så tar jeg oppi litt sitronsaft for å eliminere smaken . Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det beste ølet jeg har smakt er Hoegaarden. San Miguel er også veldig godt. Av "vanlige" øltyper liker jeg godt fatøl. Hansa og Aass sine fatøl er gode. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som vet om Meny i Bergen selger Aass? (Meny på Sletten senter?) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har kommet hjem fra Tyskland nå, og har fått noen nye favoritter: 1. Guiness (Var egentlig nesten bare denne det gikk i utenom på resturanter) 2. Kilkenny 3. Erdinger Weißbier Dunkel 4. Krombacher Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 I dag har jeg fått en ny favoritt: Starobrno, et fantastisk velsmakende øl fra Tsjekkia. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Her går det kun i Dahls. Poll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå