BakerHansen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Øl smakte ikke noe særlig før jeg dro sydover i sommer. Det gikk jo ned før det men smaken var alltid litt for.. hm, Sur? Startet med en iskald bud ute på en stekandes het sommerdag på en pub i hellas. Nå kan jeg ærlig si at jeg liker veldig godt smaken på øl, samme om det er med eller uten alkohol. Så lenge den er kald. - 15 år. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Liker ikke øl nei. Lenke til kommentar
remiaf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den soleklare vinneren i mine smaksløker er BUDVAR den originale budden fra tsjekkia. Vet jeg har mange med meg på dette synspunktet. synd det er så vanskelig å få tak i akkurat denne typen Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Av øl foretrekker jeg Heineken, eller Corona Extra. Men er ikke så glad i å drikke egentlig, men det hendte at jeg tok meg en øl eller to når jeg var i USA denne sommeren Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Av øl foretrekker jeg Heineken, eller Corona Extra. Men er ikke så glad i å drikke egentlig, men det hendte at jeg tok meg en øl eller to når jeg var i USA denne sommeren 9500638[/snapback] Du er ikke gammel nok til å drikke øl i Norge, og du drakk i USA der hvor det er enda strengere og høyere alkoholgrense? Skal jeg foretrekke en øltype så blir det Guiness. Er ikke så veldig glad i øl generelt, men jeg fant ut at etter en del Fisherman så ble Halv Halling ekstremt godt! Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 har dere ikke hørt om 1664 krogen brug tror det sånn det skrives. 1664 er digg ! og jeg hater tuborg smaker piss. og Hansa er digg ingen er som en chill på en delig sommerdag Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg liker tsjekkisk øl. Mellomlandet i Praha i sommer og smakte på herlig pils, nemlig Urquell. Denne måtte da prøves etter mye omtale av smaken dens. Og god var den. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 og Hansa er digg ingen er som en chill på en delig sommerdag 9543613[/snapback] Jo? Vann med isbiter er rimelig likt. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 i morra blir det ut å drekka kalinka litt kjipt med bare øl =P Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 og Hansa er digg ingen er som en chill på en delig sommerdag 9543613[/snapback] Jo? Vann med isbiter er rimelig likt. 9544944[/snapback] Nah. Hansa Chill smaker død når den kommer over 1-2 grader. Ved 0 grader smaker den ca ingenting. Jeg regner med at Hansa Chill er et resultat av et stort parti øl som ble skjendet på et eller annet vis og som Hansa forsøker å tjene penger på ved å selge den som "ei øl som skal nytes iskald". Svindel. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Fink bräu på Lidl er ganske god. billig er den også Men Heineken er min all-time-favourite Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tuborg og Corona Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 San Miguel og arendals øl Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Heineken, San Miguel, Tropical og Hansa fatøl Tuborg derimot smaker berre piss Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nordlands, Mack, Grans og Hansa er (de norske) favorittene mine. Tuborg kjøper jeg aldri, tar kun i mot det hvis noen byr meg på det. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Av pils går det mest i Hansa og Carlsberg. Kjøper også en del Newcastle Brown Ale og Belhavens St. Andrews Ale når jeg skal kose meg med en enkelt-øl på kvelden. Knallgodt! Pils drikker jeg stort sett rett fra boksen. Ale'n har jeg alltid i glass. Drikker en del Newcastle på byen også (spesielt steder de eller bare serverer Ringnes). Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) hverdagspils/fest: Dahls kosepils: Liker tsjekkisk øl svært godt, Urquel osv... kjipt at det er så dyrt i norge. billig i praha da hater: Budweiser, alt for søt Endret 16. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg drikker mest lyst øl, og akkurat hva avhenger av humør og tilgjengelighet. De merkene det går mest av: Corona / Sol 1664 Krönenburg Fosters Grolsch Heineken Stella Artois Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 På fest: CB, Tuborg og/eller Corona. Til mat: Lysholmer, guiness og/eller San Miguel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå