Gå til innhold

Den store øl-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og varme, rett fra butikken øl som sikkert kompisene dine drikker i grøftefylla er ikke så godt.. En Øl skal nytes med god mat og godt selskap, og selvfølgelig kald..

9232418[/snapback]

Med mindre det er en varm solskinnsdag foretrekker jeg ølen temperert faktisk. Ellers var det en tilvenning i begynnelsen for meg ja, slik som med vin. De smakte ikke noe godt til å begynne med.

Lenke til kommentar

Har likt øl i mange år. Tror min far begynte å kjøpe Munkholm og Clausthaler da jeg var 11-12 eller noe, og drikker det istedet for brus når jeg er hos ham.

Øl et best kaldt, ja men ikke altfor kaldt; da smaker det ikke stort, og gjør vondt munnen.

Lenke til kommentar

3-4 år siden jeg begynte å drikke øl og må ærlig innrømme at jeg ikke synes det smaker særlig godt. Hadde jeg blitt full på brus og klart å drikke like mye av det som øl hadde jeg pokker meg gjort det.

Med sprit går til helvete, rusbrus/cider blir for dyrt. Derfor holder jeg meg til ølen.

Lenke til kommentar

Wow Aidskake, lenge siden du var 17 da ;)

Utepils er fryktelig godt, det kan vel kanskje forklares med at det ikke har stått lagret på små flasker og bokser så lenge, og fått smak deretter.

Men utepilsen kan variere også, på den lokale brune puben, så smaker ikke ølet en sen 2. juledag så veldig godt, mest som vann eller noe, nesten ingen der som klarte å drikke opp pilsen sin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fatøl fra Hansa er nå min personlige favoritt ;)

Begynte å like øl da jeg drakk første gangen, sånn i 14års alderen og man måtte få kompiser til å kjøpe for seg.

Men nå er det herlig å nyte en utepils til maten, sola og/eller for det sosiale. ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...