Beyma Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Og varme, rett fra butikken øl som sikkert kompisene dine drikker i grøftefylla er ikke så godt.. En Øl skal nytes med god mat og godt selskap, og selvfølgelig kald.. Begynte å like øl i en alder av 17.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg begynte å like øl sånn i 6-7årsalderen mener jeg. At øl skal drikkes helt kaldt er en myte, for det varierer veldig på hvilken øl det er, og hva du spiser. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er vel lite som slår ein kald øl på ein heit sommardag. Begynte å drikke øl rundt 17, tok ei stund før eg likte det, men no handler eg kun øl når eg fer på fest. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Og varme, rett fra butikken øl som sikkert kompisene dine drikker i grøftefylla er ikke så godt.. En Øl skal nytes med god mat og godt selskap, og selvfølgelig kald.. 9232418[/snapback] Med mindre det er en varm solskinnsdag foretrekker jeg ølen temperert faktisk. Ellers var det en tilvenning i begynnelsen for meg ja, slik som med vin. De smakte ikke noe godt til å begynne med. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har likt øl i mange år. Tror min far begynte å kjøpe Munkholm og Clausthaler da jeg var 11-12 eller noe, og drikker det istedet for brus når jeg er hos ham. Øl et best kaldt, ja men ikke altfor kaldt; da smaker det ikke stort, og gjør vondt munnen. Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Øl = æsj Men jeg er jente.. har vel litt å si.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Første gangen smakte det ikke sånn allverdens, men etter tre halvlitere begynner du å merke at det er verdt det. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 3-4 år siden jeg begynte å drikke øl og må ærlig innrømme at jeg ikke synes det smaker særlig godt. Hadde jeg blitt full på brus og klart å drikke like mye av det som øl hadde jeg pokker meg gjort det. Med sprit går til helvete, rusbrus/cider blir for dyrt. Derfor holder jeg meg til ølen. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Begynte å drikke øl da jeg var rundt 16. Går mye i Munkholm hos foreldrene mine, privat går det mest i kalde Corona med lime Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 har alltid likt øl Går for d meste i Isbjørn når det gjelder øl, ellers så er det vel tuborg som gjelder.. men nå om sommeren er det vel SMRPRTY som er tingen ^^ Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er en av de som ikke klarer øl, kald eller varm, tuborg eller grillpils.. Kommer vel med åra Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hmm, vet egentlig ikke når jeg begynte å like øl.. er vel et par års tid siden, før det gikk det vel mest i pusebrus eller noe, husker det tok en stund å bli vandt til smaken. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Øl? Gudenes nektar! Begynte å drikke i 15-års alderen og siden første slurk av en kald en, har jeg alltid forgudet denne himmelske gylne drikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er som farfaren min. Jeg greier aldri å like øl helt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Uteøl er best. Syntes ikke øl fra bokser og flasker smaker like bra. Begynte ikke å like øl før jeg begynte å dra ut på byen. 17 altså. Endret 9. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Sitter å nyter en Miller Genuine Draft akkurat nå jeg, kan anbefales på det sterkeste. Skikkelig tørsteslukker! Koster litt, men er så absolutt verdt det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Wow Aidskake, lenge siden du var 17 da Utepils er fryktelig godt, det kan vel kanskje forklares med at det ikke har stått lagret på små flasker og bokser så lenge, og fått smak deretter. Men utepilsen kan variere også, på den lokale brune puben, så smaker ikke ølet en sen 2. juledag så veldig godt, mest som vann eller noe, nesten ingen der som klarte å drikke opp pilsen sin. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg begynte ikke å drikke øl før jeg var et år på utveksling i London (17-18 år). Ikke føl deg tvunget til å like noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Fatøl fra Hansa er nå min personlige favoritt Begynte å like øl da jeg drakk første gangen, sånn i 14års alderen og man måtte få kompiser til å kjøpe for seg. Men nå er det herlig å nyte en utepils til maten, sola og/eller for det sosiale. ^^, Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Øl? Gudenes nektar! Begynte å drikke i 15-års alderen og siden første slurk av en kald en, har jeg alltid forgudet denne himmelske gylne drikk. Hehe Endret 10. august 2007 av Mattimeter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå