Sidious Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sierra Nevada Pale Ale kan anbefales... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Kjøpte meg et brett med Olvi Export! Mitt nye favorittøl, definitivt! Meget lettdrikkelig, lite tørr og omtrent like søtt som Carlsberg. Olvi er finsk øl. Endret 7. oktober 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Olvi er et kjempemessig øl det. Pleier å ta med meg et brett eller to de gangene jeg er på harrytur i Finland Lenke til kommentar
MrPennypacker Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mack og Heineken! Synes Tuborg Green smaker bedre på boks enn på flaske. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sitter nå med en Mill Street Tankhouse Ale. En veldig bra gave fra Canada det. 1 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Olvi er et kjempemessig øl det. Pleier å ta med meg et brett eller to de gangene jeg er på harrytur i Finland Så det finnes ikke i Norge? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har aldri sett det på polet, men det går sikkert an å be de om å ta det inn. Det finnes en butikkøl-versjon (4,5%) i Finland, så det kan nok være mulig for dagligvarebutikker å ta det inn og. Jeg synes noe av moroa med det ølet er prisen. Det er en av de billigste, om ikke den billigste ølen man får tak i der borte, men har samtidig ålreit smak, noe som gjør det til et ypperlig "fest-øl". Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Plukket med meg P.I.L.S., Nøgne Ø Porter og Tiger Tripel fra polet i dag. Blir kanskje en liten smak på en eller to av de i kveld. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Smakt litt Nøgne Ø og Brewdog i det siste. Prøvde Brewdog Zeitgeist og Tactical Nuclear Penguin. Desverre ble de smakt under litt "omtåkete" omstendigheter, så husker ikke mye om hva det smakte... Men godt var det! Nøgne Ø fikk jeg notert meg litt mer på, her var Wit og Bitter som ble inntatt. Witen var veldig søt og med en veldig lett bitterhet på slutten. Bitteren var selvfølgelig akkurat det, bitter. Aromaen minte meg mer om bær enn frukt, men smaken var mer fruktig og med en lang herlig bitterhet i smaken. Nøgne Ø har jeg ikke smakt så mye på, men skal garantert prøve mer! Lenke til kommentar
frevild Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Skjenket nettopp i et glass Frydenlund bayer. God og fyldig. Får nesten assosiasjoner til bokkøl, men bayeren er på langt nær like mørk og mektig. Edit: Nøgne Ø er som oftest knall. Ta deg en tur på en ordentlig kafé, evt. på polet, kjøp deg en IPA. Den har jeg bare gode erfaringer med. Endret 11. oktober 2010 av frevild Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var i Rio i hlstferien og smakte Devassa. Syntes den var veldig god og hadde en litt annerledes smak enn annet øl jeg har smakt. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er det noen gode pubber i Stjørdal? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Er det noen gode pubber i Stjørdal? Nei. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bamses? Om man drikker mange nok øl, kan man få helt gratis slåsskamp med lokale helter og soldater. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Bamses? Om man drikker mange nok øl, kan man få helt gratis slåsskamp med lokale helter og soldater. Bamses er én pub, ikke en bra pub. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Joa.. Men det kommer vel an på hva man er ute etter? Er det bråk med spritdunstende nordtrøndere, vil jeg si Bamses er et svært godt alternativ. Meeen nok om det. For å pense på rett spor: Bamses har sikkert Dahls. Dahls er et godt øl. Og vips, så var vi tilbake til øltematikken. Endret 12. oktober 2010 av frevild Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje det hadde vært bedre om spørsmålstilleren først definerte hva han/hun definerer som en bra pub Lenke til kommentar
;_; Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor får man kjøpt Trashy Blonde i Sandnes/Stavanger-området? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg kan egentlig ikke noe om øl, men jeg har testet litt de siste mnd, og har helt klart fått sansen for mørkere øl! Slo til med en Nøgne Ø havrestout i kveld, og den var fantastisk god! Lenke til kommentar
Mow Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er mye drittøl i statene, men jeg jeg ble faktisk veldig glad i Yuengling Lager når jeg bodde der borte. Så om du skal bort dit, og sliter med å finne noe du liker som ikke er importert fra Europa anbefaler jeg den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå