nybb Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Corona er digg! ; nytes iskald! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Corona er verdens mest oppskrytte og kjipe pils! Nei, holder meg til Frydenlund for tiden 3 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Helgens innkjøp ble: Ægir IPA, NØ porter + Imperial Stout, Shepherd Neame Spitfire og noen søte herlige Lade Gaards Brygghus Pilsner til grillingen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 vørterøl Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 I det siste har jeg forbrutt et par av mine egne regler og kjøpt fridgepack (10x0,33 boks) først med Tuborg, men så fant jeg plutselig Heineken på Blodpris, så da ble det den forrige gang. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Prøvde en Amstel i dag. Det gjør jeg ikke igjen. Mesteparten gikk i kjøkkenvasken. Vørterøl? En drikk for guder. Edit: Fant ut at det var "Amstel Pulse" jeg hadde rasket med meg i butikken. Et lavkarboøl! Ikke rart det var vemmelig... Endret 1. juli 2010 av frevild Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Prøvde en Amstel i dag. Det gjør jeg ikke igjen. Mesteparten gikk i kjøkkenvasken. Vørterøl? En drikk for guder. Edit: Fant ut at det var "Amstel Pulse" jeg hadde rasket med meg i butikken. Et lavkarboøl! Ikke rart det var vemmelig... enig! amstel pulse er noe av d værste jeg har smakt! fysj! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har prøvd Tuborg Lite da? Den på glassflaske både lukter og smaker prupp. Men av lav-carbo så er Ringnes Lite faktisk bedre enn originalen spør du meg...men det sier kanskje mer om originalen Ser ellers at de har Red Stripe på den lokale ICA-butikken. Noen som har prøvd denne? Morsom flaske i hvert fall. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Njahh, vanlig Amstel er helt greit. Amstel Pulse er faktisk noe av det bedre lavkarboøl jeg har smakt. Har ikke smakt det siden ifjor sommer, men det er hva jeg husker Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Ser ellers at de har Red Stripe på den lokale ICA-butikken. Noen som har prøvd denne? Morsom flaske i hvert fall. Så vidt jeg husker så er Red Stripe relativt kjedelig og intetsigende. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Tja, tør påstå at Red Stripe er et helt ok når vi griller Jamaikansk jerk :-) Ellers unnlater jeg nok oftest å putte den i handlekurven min. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hvordan griller man, tørket kjøtt? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Blir oftest kylling eller spareribs med jerk marinade ( feks. noe ala ddenne ) Skal ikke påstå at Red Stripe er av de beste grillølene, men for meg har det nesten blitt et must når vi griller jerk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg trodde "jerk" i matlaging refererte til tørket kjøtt, som i beef jerky - det jeg derfor lurte på var, hvordan dere griller tørket kjøtt. Her må det altså være noe jeg har oversett og kanskje burde prøve. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hehe, nei Jerk refererer ikke til tørket kjøtt. Jerk er bare navnet på en spesiell kryddermix som opprinnelig kommer fra Jamaica om jeg ikke tar feil. Man får hvertfall mange retter der borte som het "jerk etellerannet" og de er ikke tørkede. Ellers er det et par år siden jeg har drukket "Red Stripe", men det har aldri vært en øl som har gjort noe inntrykk. Verken positivt eller negativt.... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde vært veldig hjelpsomt og interessant hvis noen av de mer erfarne øldrikkerne på forumet hadde slengt opp noen lister med favorittøl, gjerne med noen beskrivende ord om hver øl. For oss som er på utkikk etter nye ting å prøve er slike lister gull anbefalinger. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som aner om polet kan ta inn Goose Island Sofie? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde vært veldig hjelpsomt og interessant hvis noen av de mer erfarne øldrikkerne på forumet hadde slengt opp noen lister med favorittøl, gjerne med noen beskrivende ord om hver øl. For oss som er på utkikk etter nye ting å prøve er slike lister gull anbefalinger. Jeg har lagt ut smaksnotater flere ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg smakte Ipa på Mikrobryggeriet (Trondheim) her om dagen, og ble helt forelsket! Fantastisk smak! Smakte også en helt guddommelig øl der en gang, men husker ikke hva Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Smakte Heineken for litt siden. Må si det er den pilsen jeg har smakt hittil som er enklest å drikke og som smaker best. Må være kald da, helt kald, når den blir litt lunka smaker den jævlig surt. Syns forresten Tuborg på boks er ganske godt, mens tuborg på flaske smaker drit. Er jo samme pilsen, så det er vel bare at jeg liker best å drikke fra boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå