Geir M Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Min nye favoritt er Grolsch, synd den er så forbanna dyr her til lands. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Fyllapils = Heineken Kos = Grolsch Vanlig mack pils og Artic er også slagere. Lenke til kommentar
Puddelrockern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Foster's er min favoritt! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Foster's er min favoritt! 8878229[/snapback] Hører folk snakker om dette ølet. Hva slags øl er det? Pils? Ale? Hvor får man kjøpt det i Norge (Bergen)? Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Prøvde to nye øl for en liten stund siden. Var vel Atna bryggeri eller noe, og leskedrikkene het: - Mopedøl - Økologisk øl Mopedøl har 4,5% alkohol, du kan altså ikke kjøre moped etter å ha drukket dette, og var ikke så ille, litt sært, men ikke så ille. Men den eneste grunnen jeg ser til å kjøpe det er dog navnet. Økologisk øl smakte faktisk nøyaktig det samme som såpe. Ikke anbefalt. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hører folk snakker om dette ølet. Hva slags øl er det? Pils? Ale? Hvor får man kjøpt det i Norge (Bergen)? 8878572[/snapback] Foster's er en "Lager", altså en type pilsnerøl... Australias store stolthet, men personlig har jeg ikke stort å si om dette øl'et. Det er ikke direkte dårlig, men det finnes så mange pilsner som er så veldig mye bedre... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hører folk snakker om dette ølet. Hva slags øl er det? Pils? Ale? Hvor får man kjøpt det i Norge (Bergen)? 8878572[/snapback] Foster's er en "Lager", altså en type pilsnerøl... Australias store stolthet, men personlig har jeg ikke stort å si om dette øl'et. Det er ikke direkte dårlig, men det finnes så mange pilsner som er så veldig mye bedre... 8883371[/snapback] Okay, ikke noe mer spennende enn det nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Drikker ikke så mye øl, men når jeg først drikker, skal det aller helst være mørkt. Guinness er en favoritt her i gården, men det beste jeg har smakt, er vel Wychwoods Hobgoblin. Kjøpte noen flasker i Sverige. Veldig godt Drikker jeg først lyst øl, er jeg veldig glad i Hansa. Fatøl, Pilsner og den nye Chill. Sistnevnte funker veldig bra om du glemmer den i fryseren og den ender opp som slush Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hobgoblin er morsomt øl. Godt. Men det beste av alt er jo flasken, som har en goblin på. Får man tak i det i Norge? Har bare kjøpt det i Sverige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har ikke funnet det i Norge enda, har spurt litt rundt, men null flaks. Får bare importere litt fra venner i England da Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Carlsberg: Ikke akkurat vondt, har en fin smak. Liker den spesielt godt i Danmark, smaker ikke helt likt her. 7397230[/snapback] DANSK carlsberg er god ja Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hobgoblin er morsomt øl. Godt. Men det beste av alt er jo flasken, som har en goblin på. Får man tak i det i Norge? Har bare kjøpt det i Sverige. 8898094[/snapback] Etter å ha lest dette kjøpte jeg ett par flasker sist jeg var si sverrige! Er aboslutt ikke noe glad i så mørk øl ( English Ale) men, det er artig å prøve noe nytt. Smaken falt ikke smak, alt for mørkt og kraftig, men flaska var fin Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Prøvde to nye øl for en liten stund siden. Var vel Atna bryggeri eller noe, og leskedrikkene het: - Mopedøl - Økologisk øl Mopedøl har 4,5% alkohol, du kan altså ikke kjøre moped etter å ha drukket dette, og var ikke så ille, litt sært, men ikke så ille. Men den eneste grunnen jeg ser til å kjøpe det er dog navnet. Økologisk øl smakte faktisk nøyaktig det samme som såpe. Ikke anbefalt. 8883062[/snapback] På Atna kan du kjøre moped etter å ha drukket det. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 For tiden går det mest i Carlsberg flasker som er importert. Ellers er jo en Corona Extra i ny og ne ganske godt. Har de ikke Carlsberg import blir det enten Carlsberg boks eller Dahls. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hobgoblin er morsomt øl. Godt. Men det beste av alt er jo flasken, som har en goblin på. Får man tak i det i Norge? Har bare kjøpt det i Sverige. 8898094[/snapback] Etter å ha lest dette kjøpte jeg ett par flasker sist jeg var si sverrige! Er aboslutt ikke noe glad i så mørk øl ( English Ale) men, det er artig å prøve noe nytt. Smaken falt ikke smak, alt for mørkt og kraftig, men flaska var fin 9059911[/snapback] Du har mange år igjen på å lære å like mørkt øl. Dessuten er du jo faktisk bare gammel nok til å leke med flasken, ikke innholdet i den Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 For tiden går det mest i Carlsberg flasker som er importert.Ellers er jo en Corona Extra i ny og ne ganske godt. Har de ikke Carlsberg import blir det enten Carlsberg boks eller Dahls. 9060096[/snapback] Så de på glassflasker er import? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kan ikke fordra øl, men må jeg drikke noe så går det i Corona eller Budweiser. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Newcastle Brown Ale Warsteiner Heineken Corona Budweiser Budvar (Den originale fra Tsjekkia. Budweiser fra Usa har bare tatt navnet.) Pilsner Urquell. Kanskje litt fy-fy å kun ha ett merke fra Hansa (Heineken) iom at jeg jobber der, menmen Endret 13. juli 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Drikker for det meste Tuborg, men ingenting slår Corona med lime oppi (hvorfor skal det være så forbaska dyrt?) 7397363[/snapback] Det er jentedrink..ikke øl Neida..alle har forskjellig smak da. 7397449[/snapback] Ja det får jeg høre hele tiden. Men til nå har jeg ikke smakt noe bedre enn Corona + lime, og jeg har vært borti godt og vel 15 forskellige typer øl. Så er jeg også en fan av lyst øl da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå