Rikkely Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei. Jeg har overtatt kabinettet til en venn av meg. Det er to vifter forran, to vifter på siden, to vifter bak og en øverst. Hvilke vifter skal blåse inn og hvilke skal blåse ut? Det ser ikke ut som viftene blåser i riktig retning nå vertfall. Temperaturene er for høye. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 en grei regel er at dem nederste viftene blåser inn kald luft,siden dem er i bånn av kabinettet,dem øverste blåser du ut varmlufta med siden varmluft stiger den du har i sidedøra kan du lat blåse inn over hk Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Thank You Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 vitene i siden er de oppe eller nede? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 vitene i siden er de oppe eller nede? 7396659[/snapback] En er opp og en er ned =) Jeg satte den nederste slik at den blåser luft inn og den øverste slik at den blåser luft ut. Det gjorde jeg med de som er bak også. Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vifter bør blåse i samme retning for hver side på kabinettet. Inn fremme og ut i bakkant, og inn på siden. Overtrykk er bedre enn undertrykk i et PC kabinett. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Takker. Da skal jeg teste det =) Den nåværende temparature på cpu er 31 grader idle. Håper løsningen din får temperaturen enda lengre ned ^^ Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Temp på 31 grader er en helt grei temp for enhver CPU ved idle. Arbeidstemp er noe helt annet. Anyway så håper jeg sistnevnte går ned. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Temp på 31 grader er en helt grei temp for enhver CPU ved idle. Arbeidstemp er noe helt annet. Anyway så håper jeg sistnevnte går ned. 7397413[/snapback] Jeg testet nå. 40 grader i 100% load er vel godkjent =) Lenke til kommentar
GARDNR Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Temp på 31 grader er en helt grei temp for enhver CPU ved idle. Arbeidstemp er noe helt annet. Anyway så håper jeg sistnevnte går ned. 7397413[/snapback] Jeg testet nå. 40 grader i 100% load er vel godkjent =) 7400304[/snapback] 40 grader er absolutt akseptabelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå