Slurt-is Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 En av de bedre MacBookene skal fint klare spill som WoW, og enda litt mer krevende. Du kommer allikevel til å slite med veldig avanserte og krevende spill. Ehm.. Fint klare å spille WoW er vel litt drøyt å si. Har selv den hvite 2ghz MacBook'en, og har kjøpt en 1gb-brikke til med ram. Så jeg har 1,25gb ram. Det er så vidt det går. Lagger veldig.. 7403150[/snapback] Jeg legger merke til at du har to ulike ram brikker i MB'en din. Det er problemet. Macbooken bruker "dual channel" som tilsier at alt går raskere med to like rambrikker. Skjermkortet i Macbooken benytter seg av Dual Channel, og om du ikke har det, så får ikke skjermkortet tilstrekkelig med minne til å kjøre WOW. Skjermkortet "låner" til seg vanligvis 244mb ram, men bare med dual channel. Kjøp deg en lik 1GB brikke, and you shall see difference Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Har selv den hvite 2ghz MacBook'en, og har kjøpt en 1gb-brikke til med ram. Så jeg har 1,25gb ram. Det er så vidt det går. Lagger veldig.. 7403150[/snapback] Så du har tatt ut en 256MB brikke? Tror faktisk det vil gå bedre hvis du tar ut begge, ref Slurt-is Endret 4. desember 2006 av TopDog Lenke til kommentar
saxin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stemmer det ja. Kan godt forsøke å ta ut den andre 256MB brikken også, for å se om det bedrer ytelsen noe Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Regner ikke med at det vil gå raskere med å ta ut en, for det er fremdeles ikke dual channel. Men du kan jo teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå