Gå til innhold

oppgradere mac som en pc?

Beyma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er litt crappy?

Skjermkortet?

Enig, men det er en "billigmaskin"

At man ikke kan sette i eget kort?

Hvor mange gjør egentlig det i en bærbar maskin?

7396104[/snapback]

Billig maskin? fra 10.000 og så lite er lite valutta for penga.. men jaja

Lenke til kommentar
Hva er litt crappy?

Skjermkortet?

Enig, men det er en "billigmaskin"

At man ikke kan sette i eget kort?

Hvor mange gjør egentlig det i en bærbar maskin?

7396104[/snapback]

Billig maskin? fra 10.000 og så lite er lite valutta for penga.. men jaja

7396131[/snapback]

Finn meg ett bedre alternativ.

Lenke til kommentar
hmm.. det er vel litt crappy vel..??

7395778[/snapback]

Nei, det er akkurat dette som gjør Mac'ene så solide og støysvake.

Hvem skifter CPU og GPU på en bærbar?

7396662[/snapback]

Jeg lurte akkurat på det samme. I en stasjonær kan jeg skjønne det (Bortsett fra at det langtifra er nødvendig å bytte ut CPUen i en Mac Pro), men ikke i en bærbar.

Lenke til kommentar
jeg elsker mac systemet, men har ikke råd til macbook pro og vill spille litt på den..

Så derfro lurte jeg på om man kunne oppdatere..

7398442[/snapback]

Hva slags spill er du interessert i å spille da?

7398517[/snapback]

litt forskjellige.. WoW og andre.. siden apple har kommet så veldig på banen tror jeg spill produsenter lager spill de også i framtiden.

dessuten fines det en del windows spil som har blitt gjort om til mac spill på div torrentsider, men det sa jeg ikke :innocent:

Lenke til kommentar
litt forskjellige.. WoW og andre.. siden apple har kommet så veldig på banen tror jeg spill produsenter lager spill de også i framtiden.

dessuten fines det en del windows spil som har blitt gjort om til mac spill på div torrentsider, men det sa jeg ikke :innocent:

7398525[/snapback]

En av de bedre MacBookene skal fint klare spill som WoW, og enda litt mer krevende. Du kommer allikevel til å slite med veldig avanserte og krevende spill.

Lenke til kommentar
En av de bedre MacBookene skal fint klare spill som WoW, og enda litt mer krevende. Du kommer allikevel til å slite med veldig avanserte og krevende spill.

Ehm.. Fint klare å spille WoW er vel litt drøyt å si. Har selv den hvite 2ghz MacBook'en, og har kjøpt en 1gb-brikke til med ram. Så jeg har 1,25gb ram. Det er så vidt det går. Lagger veldig..

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Ehm.. Fint klare å spille WoW er vel litt drøyt å si. Har selv den hvite 2ghz MacBook'en, og har kjøpt en 1gb-brikke til med ram. Så jeg har 1,25gb ram. Det er så vidt det går. Lagger veldig..

7403150[/snapback]

Da stiller jeg meg uforstående til at folk sitter og spiller WoW på G4-iBooker. Men dette er ikke mitt område, jeg er langtifra noen gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...