Gå til innhold

Klokking av GeForce 4 Titanium 4200 :p


Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Jeg har en gammal pc med der jeg har det gamle skjermkortet mitt, Titanium 4200, i. Dette vil jeg nå klokke litt, ettersom jeg gjorde det "i gamle dager", hehe...har til og med ekstern artic cooler på kortet :) Jeg bruker PowerStrip til å klokke, hehe....

 

Men så finnes jo nTune til nVidia...noe som vet om det funker å bruke dette på mitt skjermkort? Kortet er jo 4-5 år gammal elns. ATI Tool støtta jo (selvfølgelig) ikke kortet. Standard klokkehastigheter er 250 Mhz på core og 450 Mhz på minnet :) hehe....noe som har klokket dette kortet tidligere og som har erfaringer hvor langt det lar seg gå?

 

Uten noen drivere på kortet (:p) og med AMD Athlon 2000+ fikk jeg 8200 poeng i 3D mark 2001, hehe.....

 

Btw, noen som vet om jeg kan bruke driverene til mitt nye kort, 7800 GT, på Titanium kortet?

 

Kom med forslag :)

Endret av glimpze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke være noe problem det, men ville lastet ned nyeste fra nVidia. Støtter også koret ditt enda.

7395214[/snapback]

 

Brukte bare CDen som fulgte med 7800GT kortet. Ser ut til å funke greit, det eneste er at 3D mark scoren nå ender på 7600 stabilt.....riktignok har jeg lagt til noen få programmer, blant annet Office, siden den første testen (8200 poeng), men synes allikevel dette var litt drastisk.....

 

Er det btw noen kjekke programmer til å overvåke temperaturen på GPU'en?

Endret av glimpze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...