Landkrabben Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei.. Programvare: Adobe ImageReady CS2 Når jeg skal tegne linjer (Line Tool) inn mot ett bilde jeg har plassert, vil alltid denne "streken" jeg tegner, alltid vil sentrere seg midt i bildet, noe som jeg vil/må ha bort.. Går det ann og fjerne denne finessen? Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Hei.. Programvare: Adobe ImageReady CS2 Når jeg skal tegne linjer (Line Tool) inn mot ett bilde jeg har plassert, vil alltid denne "streken" jeg tegner, alltid vil sentrere seg midt i bildet, noe som jeg vil/må ha bort.. Går det ann og fjerne denne finessen? 7395001[/snapback] Ingen som kan det? :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Om det er det same som PS, sjekk om View --> Snap er haka av. I so fall, fjern haka. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Om det er det same som PS, sjekk om View --> Snap er haka av. I so fall, fjern haka. 7457617[/snapback] Det stemmer Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå