Uncle Scrooge Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg har en julekalender som er sånn strikka greie, der mamma har hengt opp en gave hver dag (som regel billigting, en skjokolade og sånn ) Også bruker jeg en sånn ting som du kjøper på rema for 10 kroner Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har en Dumle julekalender fra danskeferga og en kalender som fulgte med Donald-bladet Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Flax-kalender. Har vunnet 10 kroner alt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Heg har ingen kalender jeg? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 flaxkalender som jeg har kjøpt selv! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kalenderen som mamma hadde når hun var liten. Gavekalender. og hun hadde den før det også. oldemoren min lagde den for lenge siden. Den gir ordntlig julestemning. får f.eks IFA eller deodorant eller liten skrittteller ellet ett bånd eller ny tannbørste og mange andre sånne småe ting. noen ganger får jeg julepynt da. Hva med dere? hva får dere i gavekalender? Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ponduskalender, flaxkalender og en liten gavekalender. Pluss at jeg gir dikt til mamma. (hun ønsket det så fælt) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva med dere? hva får dere i gavekalender? 7401185[/snapback] Får for maks 10 kr per dag. Ofte pastiller, tyggis, små godteri-ting. Det var helt til søstra mi tok over for mamma å lage min kalender. Nå får jeg mer unyttige og morsomme ting. Ikke bare godteri. Får også noen nyttige ting. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tells Donaldkalenderen som en kalender? Har ikke andre kalendere i år, skulle gjerne hatt en. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Mamma sin hjemme snekra Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sjokoladen smakte møkk, men men. Jeg fikk pakke i dag også To blypenner (mamma hadde ikke fått med seg at jeg hadde kjøpt nye selv), to viskelær og to bly-pakker. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sjokoladekalender i år som alle andre år! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 To blypenner (mamma hadde ikke fått med seg at jeg hadde kjøpt nye selv), to viskelær og to bly-pakker. 7402651[/snapback] Hvorfor fikk du dobbelt opp av hver ting? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 To blypenner (mamma hadde ikke fått med seg at jeg hadde kjøpt nye selv), to viskelær og to bly-pakker. 7402651[/snapback] Hvorfor fikk du dobbelt opp av hver ting? 7402685[/snapback] Det var to av hver i en pakke. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har to skjokoladekalendere som jeg betalte 6,- for. En hjemme og en på skolen. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk en av min mor, type tysk billig-kalender. Går nok ned rundt jul, alle på en gang. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Morsan lager en hvert år. En pakke hver dag I dag fikk jeg tyggis Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har den obligatoriske tyske med tvilsom sjokolade. Kjøpt på Lidl, tror jeg. I tillegg har jeg en posekalender som fulgte med Donald en gang mens jeg gikk på barneskolen, og som jeg har brukt siden da. Smågodtbiter er det som ligger oppi posene (fylt av mamma). Blir ikke jul uten den kalenderen, altså. 24 poser i gull- og sølvfarget plastfolie (veksler mellom Ag og Au for hver dag), og alle er dekorert med tegninger av Don Rosa, tidenes Donald-tegner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå