Gå til innhold

Trafikk på one.com


Anbefalte innlegg

Hei! I one.com sine retningslinjer og lover står det følgende:

 

Det er som utgangspunkt fri trafikk. Dog forutsettes en normal trafikkavvikling som ikke forstyrrer trafikken for andre

kunder. Såfremt kundens trafikk forstyrrer andre, har One.com rett til å lukke kundens webhotell uten forvarsel og/eller til å

oppkreve en særskilt avgift for trafikkforbruket. One.com har rett til enerådig å vurdere om overtredelse har funnet sted eller

ikke. Ved lukking av kundens webhotell refunderes ikke eventuelt resterende forutbetalt abonnement.

 

Er det noen som vet hvor mye trafikk de mener her? Noen som kan gjette seg frem til det kanskje?

Ta for eksempel diskusjon.no. Ville det vært for mye trafikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! I one.com sine retningslinjer og lover står det følgende:

 

Det er som utgangspunkt fri trafikk. Dog forutsettes en normal trafikkavvikling som ikke forstyrrer trafikken for andre

kunder. Såfremt kundens trafikk forstyrrer andre, har One.com rett til å lukke kundens webhotell uten forvarsel og/eller til å

oppkreve en særskilt avgift for trafikkforbruket. One.com har rett til enerådig å vurdere om overtredelse har funnet sted eller

ikke. Ved lukking av kundens webhotell refunderes ikke eventuelt resterende forutbetalt abonnement.

 

Er det noen som vet hvor mye trafikk de mener her? Noen som kan gjette seg frem til det kanskje?

Ta for eksempel diskusjon.no. Ville det vært for mye trafikk?

7394816[/snapback]

Diskusjon.no skaper enormt mye trafikk, så ja, jeg tror det vil bli et problem :) Jeg har hatt en del trafikk på mine domener uten problemer. Jeg har bl.a. et flash-galleri på 330 bilder (25 MB eller noe) som ble lastet 60-70 ganger i løpet av to dager uten å få noe trøbbel.

Lenke til kommentar
How is it possible that you can offer unlimited traffic?

 

Our unique set-up gives us the possibility to offer our customers unlimited traffic on their web space. Many of our competitors would say that this is impossible. Nonetheless have we since 2002 delivered this service to our customers. Today we have customers who have more than 25 million hits and more than 1000 Gb traffic per month.

 

However we do not offer the possibility for our customer to have their download-site hosted with us. A download-site is a site, where each single hit generates more than 1 MB of traffic.

 

En hit vil si en sidevisning / en forespørsel om å laste ned en fil fra serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...