larseer83 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei, jeg tips om et kjempegodt program for en tid tilbake her i forumet som klarte å finne igjen bilder som har på et mystisk vis forsvunnet, men det innlegget har blitt slettet... Noen som har tips til programvare som funker? Helst ikke noe trial opplegg... det jeg fikk sist var ikke shareware eller trial? Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tapte filer på harddisk eller minnekort? Programmer finns det nok av. Tapte filer på minnekort er kjapt å få tilbake, mens fra harddisk kan det ta lang tid, avhengig av størrelsen på disken. Men, du kan jo begynne her. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Tapte filer på harddisk eller minnekort?Programmer finns det nok av. Tapte filer på minnekort er kjapt å få tilbake, mens fra harddisk kan det ta lang tid, avhengig av størrelsen på disken. Men, du kan jo begynne her. 7396466[/snapback] Jeg fant programvaren jeg leita etter:) http://www.dinside.no/data/tips+%26+r%E5d/.../art101583.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå