Paradoxo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hvordan sender jeg internett til Swicth? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Tror du bør formulere deg litt annerledes hvis du vil ha svar. Hva er det du vil? Fordele internett på flere maskiner ved hjelp av en Switch? De fleste moderne switcher har auto-detektering av krysset/ukrysset kabel. Dette medfører at det stort sett bare er å trekke en vanlig TP kabel mellom Modem/ruter og Switchen din. http://www.online.no/kundeservice/hva-er-ruter.html Litt grunnleggende info om ruter og modem og tilkobling Endret 30. november 2006 av vidiware Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 JEG HAR 1 GAMMEL SWITCH... som jeg har hatt i mange år som ikke finner nettet med en gang.. må jeg installere noe? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvem er det som leverer internett til deg? Og hvilket modem/modemruter er det du har? Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Eidsiva..... Cnet 5-port switch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå