ainstainy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei.. Eg skal kjøpe mg ny mus til bærbar.. Den skal var med ledning å eg har sett mest på disse to musene. Logitech G5 og Razer Copperhead. Kommer mest til å brukest til DOD, Battlefield2 og CS.. Litt andre spill også da Eg skal også ha ei muse matte av stål så eg lurer også på kva for ei matte som passer til dei forskjellige musene. Endret 1. desember 2006 av ainstainy Lenke til kommentar
annoyomatic Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vel, jeg har begge og må si jeg rett og slett bare må anbefale G5. Har hatt flere Razer mus og de er forsåvidt helt supre, men etter å ha blitt "overtalt" til prøve G5, er det ikke noen tvil om hvilken jeg liker best. Jeg bruker Steelpad 5L til G5, og er veldig fornøyd med den også. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg anbefaler at du kjøpper Razor CopperHead det er en helt nydelig mus, jeg kommer aldri til å gå vekk fra den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå