tfw Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har mistet cd'key til Comand & Conquers Generals zero hour noen som har key'en? og kan skrive den opp til meg? takker =) Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Din key? Den vet jeg ikke noe om... Skal du spille online må du jo ha en egen key. Kan ikke spilles med to like keys. Du kan kanskje eventuelt laste ned en key generator. Veit ikke om du kan spille online da... BTW: C&C Genrals ZH er kult! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp deg en ny key. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Send mail til EA Norge - med bilde av kvittering og boks og det som er. Tror de deg får du en ny nøkkel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Send mail til EA Norge - med bilde av kvittering og boks og det som er. Tror de deg får du en ny nøkkel. 7394376[/snapback] Jeg tror ikke trådstarter har hatt noen key.. Kjøp deg en key. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg har mistet cd'key til Comand & Conquers Generals zero hour noen som har key'en? og kan skrive den opp til meg? takker =) 7394301[/snapback] Og du er sikker på at du ikke har en piratkopi? For hvis du hadde hatt en egen versjon av spillet hadde det ikke vært noe problem å få en ny key fra EA. Tror dette kun er et forsøk på å få en key jeg EDIT: Legger ved noe som heter retningslinjer... Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 30. november 2006 av Dunedain Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg