Tha_MullE Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei, Jeg har begynt å lure litt og vil gjerne bli sunner og slankere, men som jeg har hørt må jeg ha riktig kosthold. Jeg vil bare spørre om noen har en bra liste på hva og når man skal spise..? Og noen treningstips? Lenke til kommentar
Krigsoffer Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei, Jeg har begynt å lure litt og vil gjerne bli sunner og slankere, men som jeg har hørt må jeg ha riktig kosthold. Jeg vil bare spørre om noen har en bra liste på hva og når man skal spise..? Og noen treningstips? 7394190[/snapback] Kombinere kondisjonstrening med styrketrening om du vil få litt muskler samtidig som du mister fettet. Spis mye egg, kylling og fisk. Ligg unna brødmat o.l på kveldene, man kan spise men helst ikke noe med mye karbohydrater. Du kan da eventuelt ta en proteinshake som kveldsmat, vet at dette funker av erfaring. Når jeg trente, spiste jeg egg til frokost, 2 små måltider på skolen, egg/kylling/fisk til middag og proteinshake til kveldsmat. Hadde da 3 styrkeøkter i uka og 3 kondisjonstreninger. Dette varierer for hvordan du vil trene, og hva målet med treningen din er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå