Kimelimm Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei! Som topic sier hva er ROXIO_USBDAPP? har søkt på google, men... Det er en liten logo i system tray som en CD med en lås på :S Takker for svar Endret 30. november 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 her er bildet PLZ hjelp meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Det er et "CD burning software"... Fant det på google vettu Endret 30. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 ajmen jeg har ikke lastet ned noe, som heter det. hvis jeg trykker på den, skjer ingenting (er ikke i Legg til eller fjern programmer) Kanskje jeg fikk det med den nye pcen :O Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Leser på google at flere har bare plutselig funnet det på datamskinene, så er sikkert nå som legger seg inn selv. Men står ikke hvordan man fjerner det. Kan du ikke søke etter ROXIO_USBDAPP på "søk etter filer eller mapper"? Så hvis du finner noe, så sletter du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå