Amento Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da jeg laget partisjoner på Maskinen min så satte jeg av 20 GB til Windowspartisjonen, noe som jeg nå har merket at ble for lite :S Programmer og spill installerer jeg på en annen partisjon så kan ikke avinstallere slikt for å frigjøre plass. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 1. Last ned et program som heter CCleaner, det rydder effektivt unna gammelt crap. 2. Flytt Mine Dokumenter til en annen partisjon. 3. Flytt sidevekslingsfilen (virtual memory instillinger). 4. Siste utvei er å bruke et partisjoneringsprogram (ririko for å miste data). Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ting du kan slette: * Innholdet i samtlige mapper som har navnet "temp" i seg. Dette inkluderer mappen "temporary internet files" Disse mappene kan du søke etter. (trykk F3) * Hvis du ikke har noen planer om å avinstallere oppdateringspakkene windows har installert for deg, kan du likesågodt slette avinstalleringsfilene. Skriv "%systemroot%" i start>kjør. Her skal det ligge mange mapper som heter $NtUninstall, og noen villkårlige tegn. Disse er det trygt å slette. Hvis du ikke kan se dem, har du ikke installert noen oppdateringer, eller så er de skjult. Trykk tools>Folder Options>View og trykk på radioknappen "Show hidden files and folders". Nå kan du slette $NtUninstall mappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå