eUnaas Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har en skjært med svært dårlig kontakt. (fra skjermkabel og in i skjærmen.) når jeg bruker skjærmen så begynner bildet ofte å flimre og vrir og vrenger seg. Så døtter jeg litt på der kabelen går in i skjærmen så blir allt bra for en liten stund... Hva kan jeg gjøre med dette problemet? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Feste kablen litt bedre...? :razz: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 04:28, skrev Blod:Feste kablen litt bedre...? :razz: ja... da kommer du å gjør det for meg... Lenke til kommentar
Micke Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Åpne skjermen og feste ledningene bedre, hvis det er der problemet ligger, ellers bytt kabel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det beste er vel å kjøpe ny kabel igjen før du starter å åpne ting og rote der. Da går eg og legger meg. Ahh sove 4 timer. ahh skal bli deilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå