hvidsten15 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Liker str på skjermen til N73 men den lave oppløsningen ødelegger litt(240x320). Syns N80 virker som en bedre tlf, og oppløsningen er jo rå(352x416) men hvor stor er skjermen i tommer?? noen som vet? Jeg syns skjermen har mye å si, stor skal den være, skarp og fin. Noen som har en av mobilene og har sett den andre? Er skjermene like store? Hva syns dere om skjermene dere som har sett begge? Endret 30. november 2006 av .::BaNdiT::. Lenke til kommentar
Jacobsen_Andreas Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 N80 sin skjerm er jo mindre en N73 sin. Men har bedre oppløsning. Denne er konge! Vet ikke hvor mange tommer skjermen er, men den funker Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 har n73 selv, og far hadde n80, til han bytta den ut med n73. Likte best skjermen til n73, selvom n80 skjermen er helt grei:) Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Har ikke sett skjermen til N80 men en kompis har N73, den er jo rå i str. Jeg liker å ha en samling morsomme filmsnutter på mobilen og i forhold til min K750i er N73 helt vannvittig overlegen til å vise film på. N80 er kanskje en mellomting mellom N73 og SE K750i? Kan tenke meg at oppløsningen på N80 kommer kanskje mest til nytte når en sufer, pdf, word o.l og ser på bilder. Til Video så er kanskje N73 best. Vurderer n73 music edition og N80 internet edition. Er ikke så mange gratis trådløse soner her som jeg bor, så det er muligens ikke noe poeng for meg. Vil uansett høre deres erfaringer med disse to kosemobilene Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Har og lest kommentarer at med siste firmware så har nokia fikset alle bugsa folk klager om på Nserien. Noen som har prøvd siste fw? Og er det noen som har testet internet edition av N80? Noen forskjell i hastighet/bugs i systemet? Til deg som har testet begge 2, er det noen forskjell i hastighet på N80/N73? Er responsen noenlunde lik (gjelder seff siste FW)? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har og lest kommentarer at med siste firmware så har nokia fikset alle bugsa folk klager om på Nserien. Noen som har prøvd siste fw? Og er det noen som har testet internet edition av N80? Noen forskjell i hastighet/bugs i systemet? Til deg som har testet begge 2, er det noen forskjell i hastighet på N80/N73? Er responsen noenlunde lik (gjelder seff siste FW)? 7395285[/snapback] n73 er en god del raskere, og det har også kommet FW updates til n73 og sikkert til n80 også. Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Virker som det haller mot N73 ja. Skjermen får bedre kritikker selv om den har lavere oppløsning, den funker bedre i sollys og telefonen er mere responsiv, kjører programmer lettere. Endret 30. november 2006 av .::BaNdiT::. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vil ikke akkurat si at N73 sin skjerm er bedre enn N80 sin. N80 har den beste mobilskjermen jeg har sett. Man ser rett og slett ikke pixlene. Det samme kan ikke sies om N73. Den er også veldig god å se film på fordi bilde hele tiden blir så skarpt. Skjermen til N80 er på 2,1" og N73 på 2,4". Det er selvfølgelig en forskjell, men det er ikke så mye om å gjøre. Jeg postet en sammenligning av oppløsningene i denne tråden. Det gir et inntrykk av hvor mye tettere pixlene sitter på N80. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 vil uansett ikke se pixlene på n80 eller n73 siden begge bildene er blåst opp en god del og skjermen ikke er så stor i virkeligheten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå