Mio Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei alle! Jeg har nettopp kjøpt meg en Viewsonic VX2235WM skjerm (widescreen) Når jeg ser på film og spiller veldig mørke spill, eller når skjermbeskytteren står på, så ser jeg en lys stripe nede på skjermen og en lys stripe helt øverst. Det er ikke noen plage akkurat, men jeg lurer på om det skal være slik bare? Jeg kjøpte den på elkjøp og de mente det muligens skulle være slik (var lyset i skjermen som gjorde det sa de) Dette er ingen skarpe lys striper.Det ser ut som en liten pære som lyser nedover skjermen på en måte. Noen av dere andre som har noe lignende på deres LCD skjerm? Endret 30. november 2006 av Mio Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 det er nok bare bakrunnsbelysninga.. Har slik selv på min.. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 det er nok bare bakrunnsbelysninga.. Har slik selv på min.. 7393825[/snapback] oki, da skal det nok være slik Hadde du samme skjermen som meg? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 det er nok bare bakrunnsbelysninga.. Har slik selv på min.. 7393825[/snapback] oki, da skal det nok være slik Hadde du samme skjermen som meg? 7393999[/snapback] beklager det uklare.. Nei jeg har en BenQ skjerm jeg.. 19'' 8ms ... Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det kalles baklys, og er ett kjent problem med mange LCD skjermer, en slik skjerm består jo av ett panel, som blir belyst bakfra, og så regulerer man hva som slipper gjennom, her kommer det for mye lys gjennom i noen av områdene. Det er en feil på skjermen, om enn lite alvorlig. Det skal IKKE være slik, og vil si elkjøp har gitt deg dårlig informasjon. Likevel er jeg ikke sikker på om du kan kalle skjermen defekt, siden det ikke er noe stort problem. Slik dårlig bakgrunnsbelysning ser ut til å være ett fellestegn for alle 22" skjermene, har rett og slett ike hørt om noen som ikke sliter med det. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Det kalles baklys, og er ett kjent problem med mange LCD skjermer, en slik skjerm består jo av ett panel, som blir belyst bakfra, og så regulerer man hva som slipper gjennom, her kommer det for mye lys gjennom i noen av områdene. Det er en feil på skjermen, om enn lite alvorlig. Det skal IKKE være slik, og vil si elkjøp har gitt deg dårlig informasjon. Likevel er jeg ikke sikker på om du kan kalle skjermen defekt, siden det ikke er noe stort problem. Slik dårlig bakgrunnsbelysning ser ut til å være ett fellestegn for alle 22" skjermene, har rett og slett ike hørt om noen som ikke sliter med det. 7394728[/snapback] oki, takker for svarene her! Da er det jo ikke så mye å gjøre med det egentlig. Men er uansett ganske fornøyd med skjermen her Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 bra du er fornøyd da.. Kanskje litt plagsomt unner mørke filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå