Uxzuigal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har 7950GX2, en E6600 2.4ghz Intel @ 3.3ghz, 2GB DDR1000Ram , Raptor disk. Fremdeles får jeg en enorm hakking i TarckMania United, selv på laveste grafikk, får heller ikke lyd. Jeg kjører Windows Vista, har nedlastet versjon av TrackMania(Kjøpt). Har på følelsen at dette er et problem med den idiotiske StarForce protection igjen, jeg har alle siste drivere til Lydkort og skjermkort installert samt nyeste BIOS til hovedkort. Har noen tips til løsninger? mvh. Snabben Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hmm, har nå prøvd å kjøre Windowed mode, dette lagger like mye, helt til jeg gjør et annet vindu aktivt (gråer ut Trackmania), da går spillet glatt. Har prøvd å slå av den ene core'n på CPUen.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det høres definitivt ut som ett driver problem, og ikke noe med StarForce å gjøre. Hakker andre spill? Last ned en av Trackmania Sunrise, Original demoene og test dem Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du har kommet lengre enn meg. Fikk aldri TrackMania til å funke i det hele tatt under Vista. En av grunnene til at XP nå er på min maskin igjen Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har problemer med at vinduet lukker seg med en gang det åpner seg? æsj ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå