Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fjernet program!

Anbefalte innlegg

Ok, dette er sikkert postet feil, men flytt emnet hvis det er tilfelle.

Jeg har fått et uønsket program på min PC. Fikk det da jeg lastet ned noen codec'er. Det vises som et mine ikon og en gul trekant med et utropstegn inni, blinker mellom disse to. Om jeg høyreklikker på det kommer jeg bare til denne siden. Har ingen anelse om hvordan jeg blir kvitt det eller hva slags program det er ...

1jy6.png

2he5.png

Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjulpet meg med å fjerne dette uønskede programmet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, dette er sikkert postet feil, men flytt emnet hvis det er tilfelle.

Jeg har fått et uønsket program på min PC. Fikk det da jeg lastet ned noen codec'er. Det vises som et mine ikon og en gul trekant med et utropstegn inni, blinker mellom disse to. Om jeg høyreklikker på det kommer jeg bare til denne siden. Har ingen anelse om hvordan jeg blir kvitt det eller hva slags program det er ...

1jy6.png

2he5.png

Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjulpet meg med å fjerne dette uønskede programmet. :)

7393695[/snapback]

Har du prøvd og avinstaller alle de codec greiene du lasta ned??

Kan være virus....

Lenke til kommentar

For det første et lite tips: ALDRI last ned codecer fra nettsteder som sier du MÅ laste ned den for å få se en eller annen film. Hvis du er godt kjent med maskinen din, og vet hvilke prosesser som skal kjøre og ikke, kan du ta deg en tur innpå Processlibrary og sjekk de som kan virke suspekte.

Kverk dem støgge prosessene, og deretter slett codec-filene der du installerte dem.

Har vært borti sånt selv før, og det var bare to små prosesser som måtte kverkes for å få sletta filene og bli kvitt dritten. :roll:

Endret av nerf
Lenke til kommentar
For det første et lite tips: ALDRI last ned codecer fra nettsteder som sier du MÅ laste ned den for å få se en eller annen film. Hvis du er godt kjent med maskinen din, og vet hvilke prosesser som skal kjøre og ikke, kan du ta deg en tur innpå Processlibrary og sjekk de som kan virke suspekte.

Kverk dem støgge prosessene, og deretter slett codec-filene der du installerte dem.

Har vært borti sånt selv før, og det var bare to små prosesser som måtte kverkes for å få sletta filene og bli kvitt dritten.  :roll:

7393857[/snapback]

Enkelt og greit!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...