Nistelrooy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ok, dette er sikkert postet feil, men flytt emnet hvis det er tilfelle. Jeg har fått et uønsket program på min PC. Fikk det da jeg lastet ned noen codec'er. Det vises som et mine ikon og en gul trekant med et utropstegn inni, blinker mellom disse to. Om jeg høyreklikker på det kommer jeg bare til denne siden. Har ingen anelse om hvordan jeg blir kvitt det eller hva slags program det er ... Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjulpet meg med å fjerne dette uønskede programmet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ok, dette er sikkert postet feil, men flytt emnet hvis det er tilfelle. Jeg har fått et uønsket program på min PC. Fikk det da jeg lastet ned noen codec'er. Det vises som et mine ikon og en gul trekant med et utropstegn inni, blinker mellom disse to. Om jeg høyreklikker på det kommer jeg bare til denne siden. Har ingen anelse om hvordan jeg blir kvitt det eller hva slags program det er ... Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjulpet meg med å fjerne dette uønskede programmet. 7393695[/snapback] Har du prøvd og avinstaller alle de codec greiene du lasta ned?? Kan være virus.... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Ja, avinstallete det, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Da er det en eller annen systemprosess som må avsluttes.... Der er jeg vel heller blank, men vis du hadde fått tak i en logg av prosessene dine så hadde det vert flott... Endret 30. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hmm ... Hvor finner man denne loggen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmm ... Hvor finner man denne loggen? 7393821[/snapback] Ctrl+alt+del så får du opp Oppgavebehandlig(vis du har XP pro). Der står alle systemprosessene. Du kan ta et screenshot av prosessene, såskal jeg se om jeg ser noe merkelig... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) For det første et lite tips: ALDRI last ned codecer fra nettsteder som sier du MÅ laste ned den for å få se en eller annen film. Hvis du er godt kjent med maskinen din, og vet hvilke prosesser som skal kjøre og ikke, kan du ta deg en tur innpå Processlibrary og sjekk de som kan virke suspekte. Kverk dem støgge prosessene, og deretter slett codec-filene der du installerte dem. Har vært borti sånt selv før, og det var bare to små prosesser som måtte kverkes for å få sletta filene og bli kvitt dritten. Endret 30. november 2006 av nerf Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For det første et lite tips: ALDRI last ned codecer fra nettsteder som sier du MÅ laste ned den for å få se en eller annen film. Hvis du er godt kjent med maskinen din, og vet hvilke prosesser som skal kjøre og ikke, kan du ta deg en tur innpå Processlibrary og sjekk de som kan virke suspekte. Kverk dem støgge prosessene, og deretter slett codec-filene der du installerte dem. Har vært borti sånt selv før, og det var bare to små prosesser som måtte kverkes for å få sletta filene og bli kvitt dritten. 7393857[/snapback] Enkelt og greit!! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Først så leser du denne posten og utfører de to første trinnene (to første spoilerne). Så lager du en egen tråd om dette i Sikkerhets forumet. Lykke til Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Takk! Skal prøve det nå. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Nytt emne her! Lenke til kommentar
helgis Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei. Har vært borti dette greia for ikke mange dagene siden. Søkte da på google etter Virusburster, fikk da opp denne guiden, prøvde denne og den virket. Vet ikke om du har fått løst problemet ditt, men den virker. Vet ikke hva andre synes om denne løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå