Christian86 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Sliter med dette under spilling, og tidligere under normalt bruk. Noen som har forslag? har prøvd: - fjerne drivere/avinnstallere - legge inn nye drivere Endret 30. november 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sliter med dette under spilling, og tidligere under normalt bruk. Noen som har forslag? har prøvd: - fjerne drivere/avinnstallere - legge inn nye drivere 7393677[/snapback] Kanskje du bør skrive litt om hvilket skjermkort du har og andre spesifikasjoner? mvh ei som ikke har peiling Lenke til kommentar
keitran Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ser det er Sim City 4, dette spillet har problemer med ATI kort. Men uansett... Det ligner litt slik pcen min kan bli hvis jeg har klokket den på grensen til hva den vil. Kjører du uklokket eller har du overklokket lurer jeg da på.. Hvis pcen din er overklokket så prøv med uklokket å se om det er noen forskjell, hvis ikke dette fungerer burde du "poppe" opp kabintettet å sjekke at skjermkoret ikke har glidd litt ut, og at ALLE ledninger sitter skikkelig.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Ser det er Sim City 4, dette spillet har problemer med ATI kort. Men uansett... Det ligner litt slik pcen min kan bli hvis jeg har klokket den på grensen til hva den vil.Kjører du uklokket eller har du overklokket lurer jeg da på.. Hvis pcen din er overklokket så prøv med uklokket å se om det er noen forskjell, hvis ikke dette fungerer burde du "poppe" opp kabintettet å sjekke at skjermkoret ikke har glidd litt ut, og at ALLE ledninger sitter skikkelig.. 7393754[/snapback] aner ikke hvordan jeg overklokker. Skal sjekke ledninger osv til uka da. Lenke til kommentar
keitran Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Men kan du foretelle litt om specsa på pcen din? Kan være nyttig info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå