djgudleif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tok et par bilder i sommer. Kvaliteten er ikke serlig bra. Det er tatt med mobil. (Med autofokus ) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) I lav oppløsning likte jeg veldig godt det tredje bildet ditt. Utrolig bra tatt! I full størrelse ser man støyet bedre, og inntrykket blir litt svekket. Jeg vil anbefale deg å kjøpe nytt og bedre utstyr, for det ser ut som du er en fantastisk fotograf! EDIT: Quote fjernet.. Endret 30. november 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ser bra ut med lav oppløsning, men ble litt skuffet da jeg så fullversjonen. Stå på! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du har øye for gode motiver, men som nevnt, kvaliteten er vel heller laber. Bildene ser ut til å være komprimert altfor hardt, det er masse artifacts der. Særlig det siste likte jeg, og skulle gjerne sett det med det tekniske på topp. God karakter på fotografering, og minus for kvalitet der altså. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Takk for kritikk. Jeg drev og fiklet med mobilen til mamma, så tok jeg noen bilder. Jeg fant ut hvordan man kunne få klare motiv på uklar bakrunn. Ja, jeg tok da noen bilder. Skulle kanskje hatt et bedre kamera... >__________> Har ikke redigert bildene eller noe. Endret 1. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Støtter de andre her, du har et øye for motiver som flere vil misunne deg. Desverre så veier ikke det helt opp for hvilken optikk du har brukt. Du får ønske deg nye D80 til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå