nalle Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 kor kan eg finne logoer og layout til min fensige t68i Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Esato er en veldig bra side for logoer, ringetoner o.l til T68 og andre Sony Ericsson-telefoner. http://www.esato.com Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg får alltid beskjed om at jeg ikke kan laste ned Themes, fordi de er for store. Hvordan får jeg da lastet nye Themes inn i telefonen? Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 ...det er altså fra Esato Lenke til kommentar
smurt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Blast.no har mye til T68i Software finner du på christersson.org. Han er tydeligvis en stor fan av Ericsson. Han har lagd mye rart. Verdt en titt Lenke til kommentar
ranes Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 > El_Nino Du må antageligvis endre WAP gatewayen du bruker for å laste ned themes til din T68. Husk at du bare kan laste ned themese til T68i og ikke T68(m). Bruk Ericsson's gateway. Søk på Esato etter "ericsson gateway". > smurt Det var ikke mye spennende på blast.no De tilby Eurobate sine logoer som Eurobate igjen har rappet fra Esato. I tillegg tar de betalt for disse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå