hkallestad Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Har en IBM 80 gig med windows XP pro, jeg har fått det problemet at det blir ikke mere ledig diskplass selv om jeg sletter filer, altså vil jeg til slutt ende opp med en "full" hardisk som egentlig ikke er full, hjelp! Tror ikke det kan vere noe virus siden jeg har Norton antivirus 2003 med oppdaterte virusdefinisjoner. Dette oppdaget jeg etter nedlasting med kazaa(filmer og musikk). Noen forslag til hva som kan vere problemet og hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Normalt blir filene bare flyttet til Recycle Bin når du "sletter" dem. Har du prøvd å tømme Recycle Bin ? Lenke til kommentar
volumone Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Husker jeg hadde noe sånnt på min gamle ibm. var ett eller annet virus kødd som spiste opp hdd'en min. måtte formatere å greier. eneste måten som virket da. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Ja jeg sletter naturligvis recycle bin, har flere partisjoner, recyclebin bruker vel c: går jeg utifra. Så når jeg sletter en fil i fra f: så viser det ingen forskjell på den totale diskplassen på f:. Det samme skjer når jeg flytter en fil mellom partisjonene, ingen forskjell bortsett i fra at det blir mindre plass der jeg flytter den til da, og hvis jeg flytter tilbake igjen blir det viser det ingen forskjell der jeg flytter fra. Det bare baller og baller på seg. Kjører NTFS på alle partisjonene. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Om du har installert Norton Utillities så er det sikkert dette som hindrer deg i å slette filer. Filene tømmes automatisk av norton etter ett bestemt antall dager. Høyreklikk recycle bin og velg "emty norton protected files" eller gå inn i properties på recycle bin og deaktiver hele greia. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Yes!!!! Prøvde det før jeg så meldingen, og det funket, Norton protected recycle bin, syke greier! Takk for alle svar! Da blir det nattesøvn i natt og, hi hi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå