Gå til innhold

Noen som har forslag til ny hdd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du skal ha over 80GB så er samsung og wd scorpio de mest støysvake utfra egen erfaring. (sjekk gjerne silentpcreview for mer info). Jeg regner med at din disk er dual platter allerede dersom den er relativt gammel (du skriver ikke hvilken disk du har). Dersom du har støysvakt som det viktigste kriteriet og dersom 80GB er greit nok: single platter disker fra seagate, samsung og hitachi med perpendicular teknologi (ikke så lett å oppdrive, men de finnes)

Endret av mandela
Lenke til kommentar
hvis du skal ha over 80GB så er samsung og wd scorpio de mest støysvake utfra egen erfaring. (sjekk gjerne silentpcreview for mer info). Jeg regner med at din disk er dual platter allerede dersom den er relativt gammel (du skriver ikke hvilken disk du har). Dersom du har støysvakt som det viktigste kriteriet og dersom 80GB er greit nok: single platter disker fra seagate, samsung og hitachi med perpendicular teknologi (ikke så lett å oppdrive, men de finnes)

7393906[/snapback]

pc'n er ikke så gammel, det er en asus m6 som er 1,5 år gammel. sitter en 60GB disk i orginalt. lurte litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325711

er ute etter så mye plass som mulig, da jeg driver med litt hobby videoredigering..

så det er en fordel at den er rask når det gjelder skriving og lesing..men vil ha en

5400 disk, ikke 7200..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...