Gå til innhold

Norsk fotball sliter...

the_odd

Anbefalte innlegg

Personlig tror jeg er altfor dårlig treningsmoral, og seriøsitet med henhold til idretten. Skal du komme i toppen må man satse 100%. Se på fotballspillere går på byen før å etter kamper, snuser, de fleste av disse har dårlig kosthold, osv. Se på Ole Einar Bjørndalen, hvor mange av punktene stemmer med han, ingen!! Dette er en mann som satser 100% på sin idrett og lidenskap, her snakker vi full dedikasjon, ikke en som henger med Aylar på byen for å få litt PR. Fotballspillere er for opptatt av å karre til seg en bra kontrakt med for mye lønn.

7506602[/snapback]

Var det ikke Riise som hang med Aylar på byen?

dumme meg er litt glemsk. Hvor spiller han igjen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig tror jeg er altfor dårlig treningsmoral, og seriøsitet med henhold til idretten. Skal du komme i toppen må man satse 100%. Se på fotballspillere går på byen før å etter kamper, snuser, de fleste av disse har dårlig kosthold, osv. Se på Ole Einar Bjørndalen, hvor mange av punktene stemmer med han, ingen!! Dette er en mann som satser 100% på sin idrett og lidenskap, her snakker vi full dedikasjon, ikke en som henger med Aylar på byen for å få litt PR. Fotballspillere er for opptatt av å karre til seg en bra kontrakt med for mye lønn.

7506602[/snapback]

Var det ikke Riise som hang med Aylar på byen?

dumme meg er litt glemsk. Hvor spiller han igjen? :)

7506899[/snapback]

Riise, Carwe det er flere tror jeg;)

Han spiller på Liverpool

Lenke til kommentar
Å bruke Riise som eksempel på dårlig treningsmoral blir vel å skyte seg selv i foten. Mannen er jo en av de mest hardtarbeidende på Liverpool.

7509118[/snapback]

For det første nevnte jeg ikke Riise i originalposten min. Skyte seg selv i foten, synes du bruker helt feil, hvorfor eksakt skyter jeg meg selv i foten når jeg ikke nevnte Riise. Det eneste jeg nevnte var å gå på byen med Aylar som et eksempel, og dette mener jeg toppidretts utøvere bør være for gode for.

Men det å stå frem som en latterlig partyløve, som er desperat etter en date, mener jeg viser til den totale treningsmoralen. Selv om han er hardtarbeidene på Liverpool er jeg sikker på at han kunne ha jobbet hardere, og vært mer seriøs i henhold til kosthold og slikt. Jeg tror ikke han utnytter sitt potensial 100%.

Lenke til kommentar
Å bruke Riise som eksempel på dårlig treningsmoral blir vel å skyte seg selv i foten. Mannen er jo en av de mest hardtarbeidende på Liverpool.

7509118[/snapback]

For det første nevnte jeg ikke Riise i originalposten min. Skyte seg selv i foten, synes du bruker helt feil, hvorfor eksakt skyter jeg meg selv i foten når jeg ikke nevnte Riise. Det eneste jeg nevnte var å gå på byen med Aylar som et eksempel, og dette mener jeg toppidretts utøvere bør være for gode for.

Men det å stå frem som en latterlig partyløve, som er desperat etter en date, mener jeg viser til den totale treningsmoralen. Selv om han er hardtarbeidene på Liverpool er jeg sikker på at han kunne ha jobbet hardere, og vært mer seriøs i henhold til kosthold og slikt. Jeg tror ikke han utnytter sitt potensial 100%.

7509312[/snapback]

At du indirekte henviste til Riise, var kanskje feil, men nå trakk du han inn som et eksempel allikevel.

Du tror veldig mye her. Hvordan kan du si at "jeg er sikker på at han kunne jobbet hardere". Hvilke sms-tabber han eventuelt måtte gjøre på en ensom liverpoolkveld for 2 år siden har vel lite med hvor hardt han jobber? Og absolutt ingen fotballspillere på dette nivået er partyløver. De spiller 2 kamper i uka, trener hver eneste dag, 3-4 økter om dagen. De har ikke tid til å feste, og de drikker mindre alkohol enn den gjennomsnittlige avholds-nordmannen. De har kostholdseksperter som lager maten for dem (det er så mye penger i bildet at de ikke har råd til å ha feil kosthold).

Poenget var at du bør kanskje velge eksempler fra Norsk fotball, i stedet for utenlandsproffer. Det er i Norge hvor treningskulturen kanskje er for dårlig i fotballen (kanskje spesielt på ungdomsnivå, NTG?). Den er definitivt ikke det i eksempelvis England, hvor de beste lagene spiller dobbelt så mange kamper som lagene i Norge i løpet av en sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...