mandela Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Leser i spesifikasjoner til noen mobiler på Nokia sidene, men finner ikke noen forklaring på hva flight mode og demo mode er, noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 flight mode er en modus hvor telefonen slår av alle sendere slik at du kan bruke telefonen som mp3 spiller f.eks. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 og det er godkjent av flyselskapene? og hva er demo mode? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hvorfor skulle det idetheletatt trenge å bli godkjent ? den sender jo ikke ut eller mottar noen signaler. blir det samme som en vanlig mp3 spiller. Lenke til kommentar
arnold_rave Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Ja, men det har vært tilfeller hos uvitende flyvertinner som gjør passasjerer skrur av fly-modetelefonene selv om de ikke sender ut/mottar signaler. Hvis du får en av slike, så får man ikke bruke telefonen. Endret 30. november 2006 av arnold_rave Lenke til kommentar
HkonnokH Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 "demo mode" er at man prøve telefonen uten sim-kortet. man får jo selvølgelig ikke ringt og sånt, men man kan prøve den Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jepp. Med S60 Feks min N70 så kan jeg velge enProfil som heter "Frakoblet" da slår mobilen av ALL kommunikasjon med omverden. UMTS, GSM, BT. Jeg kan ikke slå på demomode. Men en SymbianTelefon kan brukes uten simkort. Tror eneste kommunikasjonsmåte da er BT, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tror eneste kommunikasjonsmåte da er BT, men er ikke sikker.Det stemmer at man kan bruke BT når telefonen er påslått uten SIM-kort. Dette gjelder både S40v3 og S60v3. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Men en SymbianTelefon kan brukes uten simkort. 7511481[/snapback] Ikke alle. UIQ kan ikke det, og tror ikke Series 90 kan det heller Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Okei. Jeg har aldri prøvd en mobil med Symbian S90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå