Gå til innhold

Mr. Bean = alien?

Anbefalte innlegg

Startet en liten diskusjon med en kompis i sta.

I alle episodene (de fleste) av mr. Bean som jeg har sett, har han kommet ned fra himmelen i introen, og han har ofte hatt en eller annen "funksjon" som mennesker ikke har.

Så, er han en alien? er det det som er meningen? er vel derfor han er så dum?

eller som kompisen min sier: er han bare en dum vanlig person?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra wiki

At the beginning of episode two onwards, Mr. Bean falls from the sky in a beam of light. These opening sequences were initially in black and white in episodes 2 and 3, and were intended by the producers to show his status as an "ordinary man cast into the spotlight". However, later episodes showed Mr. Bean dropping from the night sky in a deserted London street, against the backdrop of St. Paul's Cathedral; later, in the animated series, he was shown to be an alien. Atkinson himself has acknowledged that Bean "has a slightly alien aspect to him"
Lenke til kommentar

Nei, har aldri tenkt på det sånn.

Den tegnede mr. Bean er forøvrig grusom, og burde aldri fått sett dagens lys. Typisk at de skal ødelegge en slik well known serie med noe crap i tegneserien om at han stammer fra aliens. Er jo bare for å få innpass i dagens merkelige skolebarn.

Lenke til kommentar
Nei, har aldri tenkt på det sånn.

Den tegnede mr. Bean er forøvrig grusom, og burde aldri fått sett dagens lys. Typisk at de skal ødelegge en slik well known serie med noe crap i tegneserien om at han stammer fra aliens. Er jo bare for å få innpass i dagens merkelige skolebarn.

7393798[/snapback]

Tror aldri jeg har sett mr. Bean tegnefilm så tenker på RL serien..

Lenke til kommentar
Takk for at det er flere som skjønner det!

Jeg tror at de mener at Mr. Bean har kommet til ett sted han ikke helt skjønner/hører hjemme.

Ikke at han er et romvesen!

7394272[/snapback]

Ja, det er nok det som stemmer. Husker i filmen hvor en eller annen kalte han for "moonman".

Ja, er den jeg refferer til med at jeg aldri har tenkt på at han var alien. Men som wikipedia artikkelen sier, er mr. Bean refferet som en alien i tegneserien.

7393824[/snapback]

Huff, ja. Tegnfilmen er ganske dårlig, men tror nok den kan falle i smak hos de minste. Så den på en flytur engang. :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...