abene Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 RegSeeker er et brukervennlig og gratis program som kan brukes til å rydde opp i Windows-registeret. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Virker til å være ett veldig bra program. Kjørte det i "reg edit" mode, og med dette programmet fikk jeg slettet programrester i registeret, som jeg ikke klarte å slette med vanlig gjennomgang av registeret. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan gjør denne det i forhold til CCleaner? CCleaner fjerner jo en hel del annet også Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan gjør denne det i forhold til CCleaner? CCleaner fjerner jo en hel del annet også 7394234[/snapback] Lurere jeg også på... Har CCleaner fra før, er det da noe vits i å laste ned dette? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Å få rote med registeret er litt av en ingripen. Og må være et ønskemål for uærlige sjeler. Jeg lurer på hva dette programet steller med i det skjulte... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 har hatt blandet erfaring med det programmet. ved flere anledninger så har det hengt seg når jeg prøvde å søke gjennom registeret på leting etter spesifikke oppføringer. med regscanner fra nirsoft (fordømt mange praktiske programmer den karen har lagt ut ) og ccleaner (med easycleaner som alternativ) så ser jeg ikke nødvendigheten av det programmet der. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det skal være 3 ord minst i emnefeltet. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det skal være 3 ord minst i emnefeltet. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. 7398408[/snapback] man forstår jo godt hva posten går ut på selv om denne er med 2 ord. du er også bare bruker, så ser ikke grunnen til at du leker helt her.. rapporter det heller. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 æh, dette er en artikkeltråd. vanligvis så kommer en inn på den fra artikkelen den hører til... Lenke til kommentar
jlavoll Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 etter at jeg kjørte "auto" med dette programmet så sorterer alle ikoner på skrivebordet seg. jeg som hadde så fint system og greier og hvis jeg prøver å rydde tilbake ikonene, så spretter de alle tilbake til venstre etter en stund. hjelp!! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Enda et "programtips" som anbefaler et under middels program(JEG har ihvertfall aldri hørt om det). Skal det renses register er Regsupreme(pro) en Jif Engangsvåtmopp, og dette RegSeeker er grønnsåpe og vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå