Gå til innhold

Programtips: RegSeeker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Virker til å være ett veldig bra program. Kjørte det i "reg edit" mode, og med dette programmet fikk jeg slettet programrester i registeret, som jeg ikke klarte å slette med vanlig gjennomgang av registeret. :)

Lenke til kommentar

har hatt blandet erfaring med det programmet. ved flere anledninger så har det hengt seg når jeg prøvde å søke gjennom registeret på leting etter spesifikke oppføringer.

med regscanner fra nirsoft (fordømt mange praktiske programmer den karen har lagt ut :D) og ccleaner (med easycleaner som alternativ) så ser jeg ikke nødvendigheten av det programmet der.

Lenke til kommentar
Det skal være 3 ord minst i emnefeltet.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

7398408[/snapback]

man forstår jo godt hva posten går ut på selv om denne er med 2 ord.

du er også bare bruker, så ser ikke grunnen til at du leker helt her.. rapporter det heller.

Lenke til kommentar

etter at jeg kjørte "auto" med dette programmet så sorterer alle ikoner på skrivebordet seg. jeg som hadde så fint system og greier :)

og hvis jeg prøver å rydde tilbake ikonene, så spretter de alle tilbake til venstre etter en stund. hjelp!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...