-Chris- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hei... jeg skal kjøpe meg et lydkort men har ganske lite greie på det... noen som har noen forslag? jeg skal bruke det mye til spilling musikk og video fint om dere kunne kommi med noen forslag Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp deg et X-Fi kort eneste er at de koster litt, men er etter min mening verd pengene Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 okok takk fro svaret... men er det ikkemange forskjellige X-fi kort? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hva er prisklassen din ang valg av lydkort? finnes mange ja, men også mange prisklasser Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 maks 1500kr tenker jeg Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 kjøp deg extreme music... det har de til 599 hos komplett Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 okok takk fro svaret... men er det ikkemange forskjellige X-fi kort? Jo, og det finnes ett som ikke er så dyrt: X-Fi XtremeMusic Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 har tenkt på det Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic men ville høre med folk først Lenke til kommentar
NadeN Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bare kjøp exteme music i en fei jeg ble enda mer forelsket i musikken min etter jeg fikk det, så forb'anna bra lyd reint klar kraftig på en gang anbefales hvis du har en god pc fra før av hvis pcen din suger litt så kjøper du elitepro som koster en del mer men der får du med 64mb ram på som gjør at prosessoren din ikke mister all enerigen på å loade lyden, men som sagt før xtrememusic er genialt! Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) skal få meg pc til jul. og den er blir ganske bra så velger det XtremeMusic lydkortet. Endret 30. november 2006 av -Chris- Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bare kjøp exteme music i en fei jeg ble enda mer forelsket i musikken min etter jeg fikk det, så forb'anna bra lyd reint klar kraftig på en gang anbefales hvis du har en god pc fra før av hvis pcen din suger litt så kjøper du elitepro som koster en del mer men der får du med 64mb ram på som gjør at prosessoren din ikke mister all enerigen på å loade lyden, men som sagt før xtrememusic er genialt! 7393467[/snapback] Tar Extrememusic av cpu`en? Var det da dumt av meg å gå får det lydkortet da jeg har en ganske svak cpu? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Flyttes fra "Hjelp til kjøp/salg av PC" (denne kategorien skal du bruke hvis du skal kjøpe komplett PC) til Lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå