ilpostino Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 I det siste har jeg sett at artikler fra hardware.no har dukket opp på Dagbladet.no. Hva er egentlig greia med dette? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Gi nå beng i det! så lenge det står skrevet riktig forfatter så er det jo publisitet! Endret 30. november 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Gi nå beng i det! så lenge det står skrevet riktig forfatter så er det jo publisitet! 7393204[/snapback] kanskje jeg er litt sær men jeg liker å ha flest mulig kilder når jeg leser nyhetssaker. Aftenposten skriver om en sak litt annerledes enn VG osv... edit: det er jo bra at hw.no får omtale slikt sett Endret 30. november 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Regner med dette er et nytt samarbeid HW-redaksjonen har jobbet frem. Gratulerer så meget. Nå har vi mye Amobil og Gamer i VG og HW.no i DB. I tillegg til alle de andre stedene dere er profilert. Forresten: http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/?type=i...ing=hardware.no - en samlig av DBs HW.no-saker. Endret 30. november 2006 av Blib Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har intet med forumet å gjøre. Denne skal under tilbakemelding om hardware.no. Posten flyttes. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er korrekt at vi har inngått et samarbeid med Dagbladet. Vi tipser dem om de sakene vi mener er interessante, og de kan legge dem ut hos seg så lenge vi får lenker tilbake. Eg veit ikkje detaljene i avtalen, så det skal Håvard få begi seg ut på å forklare om han vil det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå