Flimzes Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hadde det vært NVidia så kanskje den hadde hatt støtte for 3*8800gtx..... Ahh vakre tanke Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 det er jo støtte for 3 ati kort? de snakket jo mye om dette med 2 grafikkkort i crossfire, og en til fysikk ved siden av!? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hadde det vært NVidia så kanskje den hadde hatt støtte for 3*8800gtx..... Ahh vakre tanke 7398322[/snapback] Jeg får meget vondt i Visakortet av slike tanker Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 3 skjermkort??!!?! Bruker man ikke bare 2 da.. to i crossfire.. de deler jo bare skjerrmen i to og tar hver sin del.. hva gjør det tredje? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kortet var jo forholdsvis billig, det skal de ha til å være et intel kort. Men noe super overklokker er det ikke om det stopper på 475. Flere hk ute som klarer dette, og nvidia 680i baserte hk som evga har jo jevnt over bedre ytelse, sli støtte, 3xpcie og minst like gode overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå kom jeg på en ting jeg har bekymra meg mye over: er fysikk med tredje skjermkort forbeholdt Bad Axe 2 eller går det på versjon 1 også? Da jeg kjøpte min 1'er var det et av punktene som talte for det kortet. Tenk dere, 2x R600 og 1 til fysikk, med Core 2 Quad CPU... nå vet jeg hva jeg vil ha til jul (sammen med en SPAS12-hagle)! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dæsken sprette. Ser for meg drømmePC-en rundt de tider R600 kommer ut. Får satse på at jeg vinner på advents-flax-loddet mitt. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som skaffa seg dette kortet og evnt hva problemer fikk dere med kjøling? Bilder kanskje? Så det ene som ble lagt ut her. Noen andre problemer med kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå