Kai_pai Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) hei folkens, jeg lurer på og hive inn et par cerwin vega ve-12f på rommet her nå, har foreløpig ikke noe reciever eller forsterker men det får komme senere. skal bli brukt til musikk, osv på et gutterom;) noen som har noe erfaring med disse høytallerene? spille de godt? rent? trøkk? siden de ikke er så alt for dyre så kan jeg ikke forvente meg allverden, men en god forsterker gjør vel susen? førpris Kr 3 996,00, nå 1998.00,-! link til høytallerne takker for svar folkens, hilsen kai-robin Endret 30. november 2006 av Kai_pai Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) CERWIN-VEGA VE-12F til 1998 kr er billig og mye morro for pengene. De spiller sinnsykt høyt og med en bass som river ting ned av veggene. Pent og rent spiller de derimot ikke,det er ikke Cerwin-Vega's mål heller. Cerwin-Vega lager høyttalere som passer til de som vil spille høyst mulig og med mest mulig bass. Kjøp deg en Nad C370 eller en Nad C372 til de høyttalerne. Edit: Jeg har forresten hatt flere par C-V selv. Ingenting er så morsomt som C-V på fest. De tåler også vanvittig mye juling. Endret 30. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det står at de til og med har integrerte sikringer, så tror du ikke klarer å ødelegge høyttalerne med det første Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 hørtes rått ut:P Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Prisen nå ser ut som om den er gått opp igjen, er dette tilfellet? Ble intr selv skjønner du Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 nettprisene var ikke forandret når jeg var inne og så, dette var samme dag som jeg fikk reklamen i posten. så da regner jeg ikke med det, de har vel ikke orket og stresse med prisbrytte osv i nettbutikken dems. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvordan bestiller man i så fall, tar kontakt med dem? Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 går vel i butikken:P veit ikke åssen det er vist du bor i hamar, her i tønsberg har vi hifi klubben butikk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nærmeste Hi-Fi Klubben-butikk fra Hamar er den på Lillehammer tror jeg. Liste over butikker finner du til venstre i menyen her. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 OK, har sendt dem epost da, vil gjerne ha prisen bekreftet før jeg kjører en times tid.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Heisann, fikk svar her nå og det ser ikke så bra ut. Heisann! Disse står i vår julekatalog til 1998,- per par, men dette er dessverre en trykkfeil!! Så den korrekte prisen er 3996,- per par! Med vennlig hilsen Kristian Hi-Fi Klubben Kundeservice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men tror du faktisk kan få de for 1998,- i følge norsk lov, men dette er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men tror du faktisk kan få de for 1998,- i følge norsk lov, men dette er jeg ikke sikker på. 7422700[/snapback] Nei,det stemmer nok ikke. Det står alltid "med forbehold om skrivefeil". Regner med at det står en plass i den katalogen også. Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 auda! da hadde jeg faen blei blitt forbanna gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå